Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 1180 ggr
Ronja06
0

God morgon! 2008-04-13

God morgon! Jag vaknade idag utav en strålande sol. Lilla Ronja har varit helt slut sedan gårdagens tävling, och sovit i min säng hela natten. Och trotts att hon är så liten, tar hon väldiigt mycket med plats. Hon kan konsten att breda ut sig. *ler* Oskyldig 

Denna dag kommer jag mest att spendera utomhus, och gå ner till stranden och grilla. Sedan blir det troligen lite fotografering också.

Mvh Emelie Förlägen

[Malin3033]
0

God morgon!

Snart ska jag iväg till kyrkan i samband med min konfirmation. Sedan har morfar lovat mig att vi ska spåra med Ronja idag, men det har verkligen spöregnat hela natten, så vi får se hur det blir med det.

Senare idag måste jag plugga, så det kanske inte blir så mycket sheltie.ifokus idag, kommer nog åter ikväll!

Sköt om er alla!

medde
0

God morgon, vaknade till en verkligt grå och mulen morgon. Vilket då är toppen som jag badade hunden i går. Så visst ska det vara regn och rusk ute då!

Hoppas ni alla för en bra dag. Vi höres kanske här under dagen eller till kvällen.//Må bäst:-)

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

VickiochTova
0

God dag!

Här är det grått men solen kikar fram lite ibland! Är ute i skogen och väntar på att få släppa på tova på viltspåret, ska bli spännande att se hur det går idag :) Sen ska jag försöka få tag på en ekollonpistol så jag kan börja träna på skott..

Ha en bra dag allihop så hörs vi säkert ikväll!

Jojsan
0

God dag!

Idag är det inte så värst soligt här men inte så dåligt väder ändå. Det har nog även snöat lite i morse. Ska väl troligen städa akvariet, ta ut kaninerna och göra lite läxa idag. Sen hittar jag kanske på något annat kul att göra också..

Leffe
0

God dag. Ska ut till min systers kolonistuga och ha det skönt idag. Avkopplande att se på fåglarna och höra deras skvaller

Citronmeliss
0

God dag från mig ocksåFlört

Har varit på en härlig skogspromenad med vovvarna och fåglarna är verkligen i sitt "esse" just nu och skvallrar för fullt…

Underbart att se hundarna springa i kanten av bäcken för att fånga vattnet som rinner på i lagom takt…*ler*

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

Ronja06
0

Nu säjer jag god natt till er alla. Imorgon hoppas jag kunna få mitt internet att funka. Men jag är så trött, och vi har försökt fixa det varje dag, men det funkar inte. *måtte det funka snart* Detta internet är såå långsamt.

Imorgon kommer jag att gosa och kramar på massor med söta vovvar. Gissa vart jag ska? Skrattande

Mvh Emelie Förlägen

KajsaM
0

Hejsan på er!

Nu är jag äntligeeeen hemma! I stugan har vädret inte varit de bästa men de har gått bra. Fick nästan lite panik när internet tjorvade lite nu men nu  är det friskt :) Så nu äre bara att kolla runt och läsa aaallt man har missat, de är ganska mkt ;)

Sov gott :)