Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 479 ggr
Ressu
0

God morgon 14.04.08

God morgon allesammans.

Nu ser det ut som om vintern har kommit tillbaka iaf hos oss. Ledsen

Hur har helgen varit?

Hos oss har det sprungit folk hela helgen. Men nu får man väl ta och återgå till vardagen *pustar lättat*

Önskar alla en supervecka Skrattande

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

medde
0

God morgon!

Ressu! Du får väl komma över till Sverige istället, Välkommen:-)
Visst är det ibland skönt att vardagen kommer, efter helgens rush! Vi har haft den lugnt och bra jag och tösen.

Ha en bra dag, så hörs vi allihopa/Må bäst

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

mojsans
0

God morgon!

Helgen har varit lugn, promenad med alla fem vilket betydde bad när vi kom hem,  vill ha sol och värme nu.

Men nu ser man fram för en ny vecka, Ha en bra dag alla.

ska ut en sväng i skogen med de mina nu.

Leffe
0

Snö vad är det? Det är april och aprilvädret kan ju skifta hur som helst

[Malin3033]
0

God dagens!

Just hemkommen från skolan, ordentligt trött efter all tjohejsan i helgen. Men nu är det bara 1 dag kvar till Ronjas 11 månaders dag, 2 dagar kvar till lydnadskursen, 3 dagar kvar till agility kursen och 6 dagar kvar till utställningen! så jag och Ronja har fullt upp denna vecka att träna på allting, vi får se hur det hela slutar. ;-)

Ronja06
0

God dag!

Är nyss hemkommen från "jobbet". Så nu är jag rätt så trött. Lite senare idag kommer jag att fixa iordning mina agility hinder, och börja träna ute i trädgården med Ronja. Jag måste verkligen träna slalom ingångar, så att hon blir ännu mer säker. Och förhoppningsvis är hon säkrare tills på Söndag. :)

Mvh Emelie Förlägen

SparklingTindra
0

Halloj!

Jag har nyss kommit in från en 40 minuters promenad med Tindra och Enya. För er som nu blev förskräckta över den långa promenaden med en valp på 6 veckor kan jag säga att hon har fått sprina och busa en bit av vägen sen har hon fått sitta i min jacka och mysa och titta på folk som gick förbi, sen har hon fått busa lite till och sen har hon sovit i min jacka. Glad Det gick jättebra, förutom att hon skulle följa med en gubbe hem istället för att fortsätta åt andra hållet med mig och Tindra. Hon är då verkligen inte feg av sig. =P

Igår fyllde Tindra år förresten. Nu är hon hela 3 år gammal! =)

Om en timme ska jag fara och hämta ut valpväskorna från djuraffären. Det ska bli kul att se vad det är för nåt.

#4 Vad kul med en massa kurser. =)

Ronja06
0

#6: Valpar är bara för härliga. :)

Gratta Tindra från oss i efterskott! Skrattande

Mvh Emelie Förlägen

SparklingTindra
0

#7 Haha visst är dom. =D Gubben som Enya följde med sa "det gör inget, jag kan ta hem henne, jag lovar! Flört"

Jag ska hälsa Tindra det. =)

Jojsan
0

God dag!

Nyss ätit middag ^^ Inatt snöade det ca 15cm igen.. Snön vill verkligen inte smälta bort.

Har inte hänt så mycket idag, eller jo, polisen kom till skolan idag.. det var väl det mesta som hänt x)

Ha en fortsatt bra dag!

[Malin3033]
0

Nu säger jag Godnatt. Hörs säkert imorgon!

KajsaM
0

Go kväll på er!

Idag har varit en jobbigt dag, är så sjukt trött.. skönt att sova lite nu ;) Efter skolan for jag och 2 kompisar hem till Sanna och tittade på hennes blandras valpar, 7 veckor. Grymmmt söta *käär*

God natt