Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 870 ggr
[Malin3033]
0

God morgon 11/4

God morgon allesammans!

Idag sägs det att det ska bli en solig och fin dag i strängnäs, och när man kikar ut genom fönstret så snöar det inte iallfall, och det är tort på marken, så jag hoppas att det blir en fin dag med mycket hundträning! För på onsdag är det kurs igen och då ska minsann Ronja kunna apportering. =)

Förövrigt ska jag till skolan snart, det är fredag idag och jag har en lång skön helg framför mig, hoppas att det blir fint väder också!

Sköt om er!

Ronja06
0

God morgon! Nu drar jag till skolan. :)

Här är det soligt väder, och det verkar bli minst lika fint väder som igår. Så jag kommer att träna,träna och träna med Ronja idag. Imorgon är det tävling som gäller! :)

Mvh Emelie Förlägen

medde
0

God morgon. Här skiner solen och det verkar bli en härlig dag. Men så är det ju fredag också, så det blir en slappa kväll.

Hoppas ni alla får en fin och bra dag. Alla! Vi ses här kanske under dagen eller till kvällen.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

SparklingTindra
0

Goddagens!

Idag klockan 16.00 flyger jag till stockholm på styrelseutbildning och organisationskonferens med SHU. Usch, jag har ingen lust, jag vill vara hemma med mina småttingar istället. =( Men det kommer ju säkert att bli kul ändå..

Jag kommer hem på söndag kväll. Samma dag som som Tindra fyller år. =)

Ha en bra helg!

medde
0

God natt macken ses i morgon

#3 Synd att jag inte visst det innan. hade varit kul att kunna bjuda på en kopp kaffe på stan,

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

SparklingTindra
0

#4 Jag är inte så nära stan, jag är ute på Sånga-Säby. Det blev flyttat dit. Nu ska jag gå och sova så att jag orkar upp imorgon. God natt.

KajsaM
0

#3 Då kommer du träffa dom som vi har skickat från jokkmokk, Emma, Viktoria och Ella-Li :)

SparklingTindra
0

#6 Japp, jag såg dom där.=) Det var en superbra föreläsning på lördagen med Eva Bodfält, som iallafall jag lärde mig jättemycket på. Jag köpte hennes dvd. Tyvärr så hade jag redan hennes bok, annars hade jag kunnat köpa ett signerat ex.. =P

KajsaM
0

#7 Vad roligt! Åh vad roligt :)