Engla! Tänd ett ljus.
Läste nu till min fasa att dom hittat Engla nu död. Tänd ett ljus för Engla och sänd hennes mamma en tanke i denna stund

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

vad hemskt :(
Kom nyss in från hundpromenaden och läste detta nu när jag kom hem. Jag kan inte beskriva med ord, tycker bara det är så fruktansvärt!! Att någon ens kan göra så…
Tänk jag är inte överraskad
Detta är helt enkelt fruktansvärt. :'(
Mvh Emelie 

Helt hemskt! :(
Vänta ni. Snart kommer det att det är så synd, så synd om brottslingen av sorten svår barndom och uppväxt m.m.
#7 Tyvärr är det så att du har nog rätt! Vilket gör mig mer förbannad på hela systemet. Det är så hemskt att någon tar rätten att ta någons liv. Det finns inga ursäkter för det alls!!! Inga!

#7 #8 säger detsamma, för det ska tyckas synd om dem som gör något sådant, han skulle SNÖPAS, men kommer väl på psyk och är snart ute igen och kan fortsätta, blir så arg.
Händer så mycket nu, Arboga, Surahammar och så detta vad är det som händer, varför!!!!
#9 Varför är en bra fråga! Snart törs man inte släppa ut sitt barn, jag har en dotter och ärligt känner en stor oro då hon ute. Sen när man läser att dom stänger ner psykvården med mera. Får man hicka och undrar just som du varför!!!
Tror inte att man ska vara orolig att ens barn ska råka ut för en idiot. Tror att chansen är minimal. Risken är större att barnet ska bli överkörd av en bil. Men håller med om vansinnet att minska psykvården. Visst var tanken bra att slå igen mentalsjukhusen, men verkligheten är en annan. Där såg någon till att patienten tog sin medecin. Nu har ingen koll på det. Nu börjar jag visst skriva lite politik iFokus här
#11 Vi kanske ska gå över till den sajten och fortsätta vårat samtal där.
Detta är så fruktansvärt hemskt att man bara vill gråta när man hör det… 
På tal om politik… Idag i skolan hade vi njudungsparlamentet, och vi elever fick för en dag vara politiker med våra egna åsikter och fatta beslut. Jag, och 2 till, hade jobbat med motionen som handlar om längre fängelsestraff och bättre psykvård inom fängelsets väggar. Vi tycker att har man mördat någon, ska man få livstids fängelse, och livstid ska vara livstid, inte 18-25 år som det ofta tyvärr slutar med sen kommer mördaren ut och kan skada folk igen. Men som sagt detta hör hemma på politik.ifokus, men jag blir så förbannad på detta… 
~~Vila i frid, Engla! ~~
Vi är många som tänker på dig och din mamma i denna svåra tid. Hoppas du har det bra i ljuset…
det är verkligen hemskt :(

Detta är ju bara för hemskt :( så rädd hon måste varit :'(