Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 471 ggr
Ressu
0

God morgon 15.04.08

God morgon allesammans Skrattande.

Nu har snön börja smälta (igen Fundersam).

Hade hoppats på att kunna fara å träna denhär veckan men nu dras man med en förkylning igen (eller man ska väl säga fortfarande) Ledsen

Hoppas ni har en bra dag.

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

medde
0

God morgon . I morgon ska jag fakiskt ta och raka ner hunden. Till dotters stora fasa. Men det visade sig att han hade löss då han kom hem till oss. Visst jag har badat honom i lusmedel. Men med denna päls så känner jag att det bli bättre att ha kolla på allt som händer i denna päls utan en massa hår!  Där försvann tanken på att ta ut i han i valpklass under sommaren. Känns så trist att behöva göra detta samt att det var inte alls en kul upptäckt. Ärligt mycket ledsen för detta:-(

Hur som helst jag hoppas ni alla får en underbara dag, solen skiner här i sthlm nu. Vi hörs!/Må bäst

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

mojsans
0

God morgon. #1 Tråkigt det där med löss, du borde ha fått vetskap om att löss fanns där hunden kom ifrån, och synd för dig med dina planer som gick upp i rök.

Och så vill jag säga GRATTIS till Ronja och Sune som är 11 månader i dagKiss of love

Ha en bra dag, är sol här i V-Ås

Saras87
0

Idag har vi sol och fint och det börjar blomma ut rejält. Riktigt skönt och det är dags att hårdträna Freddie inför tävlingsdebuten nästa söndag i agility :) Ska ta ett lydnadspass i eftermiddag och imorgon förmiddag blir det agility. Ha en bra dag!

Ressu
0

#1 Va tråkit, men huvudsaken är ju att hunden mår bra iaf =). Och det kommer fler utställningar  Skrattande

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

Leffe
0

Molnigt ute och lugnt inne.  I natt upptäckte min huskatt att rexar kan ha ett tusan till humör om de blir väckta på fel sätt. Han gick ovanpå täcket och ställde sig på terroristen (hon heter egentligen Fia-Lotta, men styr katteriet med järnhand och är en Cornish Rex, som låg under täcket. Man hörde ett morrande och ut flög hon och jagade huskatten in i vardagsrummet och högst upp på klätterställningen. Sedan kom hon tillbaka till sängkammaren, kelades en stund med mig och kröp ned under täcket igen. Efter en stund kom huskatten, klev försiktigt upp på sängen och gick på andra sidan om mig upp till kudden.

Sköt om er

SparklingTindra
0

Goddagens!

Idag har jag först varit på bilskolan och sen har jag haft besök av 4 stycken dagisbarn (mamma jobbar på dagis) som ville titta på valparna.

Idag kommer en person från Boden och ska titta på valparna, ska bli kul att se vad hon  är för en. =)

#1 Trist med löss

Ronja06
0

God dag! Hoppas att alla har haft en lika underbar dag som jag har haft.

Eftersom jag börjar runt 09.30 varje dag så har jag även "sovmorgon". Men trotts detta kliver jag upp tidigt, går ut med hundarna, och tar sedan bussen till hunddagiset. Så kan jag vara med alla hundarna en stund, innan det är dags för dagens första promenad. Har fått min egna lilla favorit utav hundarna, den söta ridgeback (stavning?) tiken Ellen. :)

#1: Tråkigt med löss medde.

Mvh Emelie Förlägen

[Malin3033]
0

#2 TACK! :D

KajsaM
0

#1 Tråkit med löss