God morgon! 2008-04-16
Tänk att det redan är mitten utav April! Tider går riktigt fort, snart kommer jag att åka till Kreta!
Vad ska ni göra idag då? Jag skall troligen ta det lugnt, och såklart vara på hunddagiset. Ska ta med mig kameran idag, så vi får hoppas att det blir några bra bilder. Solen är i alla fall framme, och det är härligt varmt väder.
Mvh Emelie 
God morgon. Vaknat till lite grått och mulet väder, men tror att det klarnar upp under dagen. Våran lilla kille är redan nerklippt. Detta gjorde vi i går. Kändes lite då pälsen rök under klippmaskinen. Både för att det varit kul att ta ut i han i valpklass samt att det var lite fint med all denna päls. Men de kändes inte rätt med alla dessa löss. Alla små ägg ska ju bort annars sitter man i en rävsax och det kommer inte att gå bort!
Men han sprudlade av glädje i går då pälsen var bort, jissse vad han hoppade och busade, så det var nog ganska härligt tror jag.
Hoppas ni alla får en fin dag.//Må bäst
Ps, Hunden jag talar om ovan- Det är inte en sheltie som jag klippt ner! Ds
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
God dag!
Idag har det varit 3 dagisbarn till och tittat på valparna. Dom blev så förtjusta över dom så dom ville inte gå tillbaka till dagis sen.
Vädret här är superhärligt å jag och Tindra ska gå en långpromenad med nån av valparna men jag har inte ännu bestämt vilken som ska få följa med.
#0 Vad kul, när ska du åka till Kreta?

Hejsan på er!
Idagarna går så fort och jag har massor att göra så jag hinner inte med datorn! :o Nu, om 2, ska jag och 2-3 till hålla Barn med hund-kurs. Ska bli roligt, speciellt efter sen de är en sheltie med, Maja :)
#2: Jag åker till Kreta den 2:e Maj. :)
Mvh Emelie 
God dagens! Ganska nyss hemkommen från skolan, och Ronja har äntligen lärt sig apporten!
Klockan 18.00 ska vi på lydnadskurs, så vi ses senare ikväll!
Kram
Malin
#5: Lycka till på kursen!
Mvh Emelie 
#6 Tack!
#3 Berätta gärna om kursen sen. =) Hur det gick och vad dom fick göra och så. Kanske vi borde ha nåt sånt här i Gve också.
Hej hej
Här är det sol, sol och sol! superskönt och snön börjar smått smälta bort.
Tog ut kaninerna idag och Totte hoppade ner i en vattenpöl (ganska djup också), sen var det fort ut igen x) han tyckte inte om vattnet ^^ Sen var man tvungen att tvätta sig och matte fick hjälpa till.
hoppas ni har fint väder ni med!