Jag har läst den. Det är ju helt sjukt!
*upprörd* Fy fabian va ja blir arg!!!
Något är konstigt. Han har inte så många patienter att det blir kö. Och hans kusin i hiphop-kläder pratar jättebra svenska. Mina katter har han alltid behandlat bra och de har trivs hos honom. Så jag tror att något inte stämmer riktigt i den här historien
Blir lite förvirrad nu :S
#4 På något sätt får jag känslan att det är smutskastning från t ex en konkurrent. Hans väntrum är dessutom så stort att om det är några patienter där så ser de knappt varandra för rummet är avskärmat med en hel del hyllor med varor till försäljning
Dessutom ska händelsen har skett 1 april och människan går ut med att veterinären är polisanmäld först den 14 april. Borde inte polisanmälan gjorts direkt och ska man skriva om det borde man göra det strax efter händelsen
Det finns ingen polisanmälan ang Bromma Vet.klinik från någon hundägare. Däremot är hundägaren polisanmäld av klinik för ryktesspridning bl.a.
Då kanske det kommer en klarhet till slut om vad som hänt i denna historia.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
oj då..
Jag låser denna tråd! Även om vi inte haft några inlägg i denna tråd på ett par dagar. Men hela denna historia verkar väldigt konstig, och vetrinären har även råkat utför skadegörelse. Detta är väldigt fel! Men för att det inte ska bli mera inlägg eller åskiter, så låses denna tråd. ok! visst får ni ha åsiker. Men nu är denna historia polisanmäld. Tycker vi lämnar den där då! Dennna tråd finns även på hund sajten.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥