Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 910 ggr
medde
0

God morgon 17/4-08

God morgon på er alla. I dag verkar det vara en grå mulen dag, men hoppas att det klarnar upp under dagen. Våran lilla valp börjar bli hemma här nu. För nu snor han strumpor, pennor, även kvällstidningen gör han konfetti bitar av! Han har så himla kul, fullt ös från morgon till kväll.

I dag ska tösen på ridskolan, så han ska med i kväll och kolla in dom stora"hundarna" i stallet. Vi ses och hörs här inne under dagen.//Må bäst

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

mojsans
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon!

Här har vi strålande solsken, så det blir att jobba ute i trädgården i dag. Och så har jag Luddde en bror till Lucky här, så det är fullt ös. Sätter in en bild på honom, så lik sin mamma Daisy,

Ha en skön dag

VickiochTova
0

God dag!

Här skiner solen och det är verkligen vår!!! Tyvärr så jobbar jag ju men ikväll blir det en långpromenad…

#1 Vilken sötnos du hade på besök då!

Måste hinna med att skriva ner övningarna inför agilitykursen jag ska ha som börjar till helgen, har allt i huvudet just nu och då har jag väl glömt hälften på lördag =)

Ha en bra dag!

Ronja06
0

God dag!

Här är det soligt, men något blåsigt. Jag trodde jag skulle blåsa iväg då jag var ute på promenad med hundarna tidigare idag. Denna dag har främt blivit en fotograferings dag. Då vi tog och fotade var och en utav hundarna. Vilket inte var den lättaste uppgiften. Idag ska jag fira min farmor som fyller 72år! Ha det bra!

Mvh Emelie Förlägen

SparklingTindra
0

God dag!

Idag har det varit full rulle hela dagen. Först hade jag körlektion klockan 9 och sen gick jag ut på långpromenad med Tindra och Elvis. Elvis stack iväg efter en gubbe på stigen, långt for han också men som tur var så kom han på inkallning. Hittils har alla valparna stuckit med nån annan på promenaderna, ska man säga att det bådar gott eller ont? =P

Sen efter promenaden så har jag städat, städat och städat (vilket inte syns nåmer) och så har jag borstat Tindra.

Jag har haft så fullt upp så jag har inte hunnit äta nånting sen klockan 7 imorse. Nu känner jag mig hungrig.. =D

[Malin3033]
0

God dagens! Om en timma åker jag på agilitykurs! Tjhoho så jag längtar! Igår träffade vi en sobelhanne på kursen som bar namnet Alfons, han var så söt! Ronja och han sprang och busade över hela planen efter kursen. Det är häftigt hur Ronja direkt reagerar när hon ser en sheltie, hon är väldigt misstänksam mot hundar i vanliga fall, men så fort hon såg Alfons på kursen såg man hennes längtan att få busa!

Uppdaterar Ronjas tråd ikväll om hur det gick på kursen,. =)

medde
0

Min liila gulliga valp har i dag "öronmärkt" mina fina, dyra, rädda om, svåra få ta i, beställda utomland. Dom har han smakat på lite grann.  Så nu delar vi intresse för astronomi!

medde
0

Nu loggar jag ut för kvällen.

God natt på er alla! Hopppas vi ses i höres i morgon.
God natt ApolloRäcka ut tungan