OT Regnbågens bro..
Blir tårögd varje gång jag ser denna film..

Tårögd? Själv gråter jag floder varje gång jag ser den!
Denna film får mig att bli tårögd varje gång jag ser den. Jag gråter även ibland då jag ser den, eftersom den är så vacker.
Mvh Emelie 
Vet inte om jag törs gå in och se den, efter ha läst era kommentarer om denna film.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
den är inte hemsk medde, bara otroligt vacker!
Precis som Malin skrev så är den inte hemsk, den är underbart vacker. Väldigt sevärd!
Mvh Emelie 
Detta är den vackraste film jag vet… första gången jag såg den var några dagar efter att min katt Måns hastigt lämnat mig efter att ha sprungit ut framför en bil. Jag har mist sååå många djur på detta sätt, och även av naturliga skäl. Varje gång jag ser denna film tänker jag på mina vänner vid regnbågens bro, och den har hjälpt mig så otroligt mycket i den stora sorgen. Jag tackar Gud för att han skapade den underbara människa som skrev dikten om regnbågens bro, Paul C Dahm tror jag han heter. Även Kerry Muzzey som komponerat denna otroligt fina och passande musik till filmen. Och så klart även personen som fixat med allt annat med filmen. De personer är guld värda, för så många personer de hjälpt genom sorgen. Jag tror vi är många som tycker som jag.
Kramar
Håller med er allihopa, denna film är så otroligt underbar!
Nu Medde måste du väl våga att se den. :o)
# 8 jag ska gör det, litar på dig nu Malin3033. Jag kommer att göra det i morg fm, lovar att tala om vad jag tyckte.
#9 väntar med nyfikenhet om vad du tyckte!
#10 Glömt detta, ger mig över dit nu,
Yes! Jag klarade det. Mycket fint. Det var verkligen bra att få se detta.

Gråter floder när jag ser den, för den får mig att inse att den dag Lussi och Zeke är döda, finns inte mina hjärtevänner kvar. Vilket känns så hemskt.
Usch vad hemsk men samtidigt jättefin… Får en verkligen att minnas dom vänner som redan väntar där och får en klump i halsen när jag tänker på att Qina är snart 12 år, behöver väl inte säga mer än så…
Hoppas verkligen att detta stämmer och att man får träffa dom igen…
Britt-Marie