Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 559 ggr
Leffe
0

God eftermiddag 2008-04-18

Vad är det här? Är det ingen god dag i dag, fredag och allt?. Jag tycker det är en jättebra dag och snart börjar kvällens teveprogram SM-finalen i ishockey. Ha nu en bra kväll och sköt er

Jojsan
0

God eftermiddag/kväll eller vad det nu är! ^^

Här ska ses talang 2008 inte hockey, nog för att hockey är ganska intressant det med, speciellt att spela!

Idag har det återigen varit strålande sol! När jag kom hem var det hur varmt som helst, konstigt att snön fortfarande är kvar ^^ Men det smälter bort sakta så..

Var med kaninerna och åkte lite Heelys. Ska nog ut sen ikväll igen och åka lite till Skrattande

medde
0

God kväll

I dag har jag varit hos vet och den lilla prinsen  fick Vac och Chip med mera. Allt gick toppen där, han är så förnuftig killen min.

LeffeD, HV71 vinner i kväll och blir svenska mästare, jag har redan tagit fram min fian HV tröja.

Nu ska jag se på hockey. ses i morgon. Ha en underbar kväll alla!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Ronja06
0

Nu säjer jag god natt. Ännu är inte mitt internet fixat, och jag börjar bli lite smått otålig, då de inte har hört av sig som ska fixa mitt internet. *morr* Jaja, det blir troligen inte denna vecka heller. *suck*

Idag firade hunddagiset 1år! Så jag har inte haft så mycket tid på datorn. Natti natti.

Mvh Emelie Förlägen