Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 778 ggr
yogurt76
0

God Morgon 2008-04-19

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon alla Sheltie vänner. Solen skiner här i Sundsvall och nu är allt packat och klart inför helgen. Kl 10 bär det av mot Västerås och den Nationella Utställningen där i morgon. Ca 35 mil framför oss. Som sällskap har vi ett annat ekipage med .Chillis bästis Nila som är en DSG och hennes matte. Känns lite nervöst då motståndet är ganska stort, men jag har inga förväntningar på Chilli annat än att hon sköter sig. Det är ju ändå hennes första officiella utställning. Lycka till vill Chilli och jag önska alla som skall ner.

Ronja06
0

God morgon!

Idag är solen framme, och jag ska snart iväg på lydnads kurs med Ronja. Vad ska ni hitta på idag då? :)

#0: Lycka till på utställningen! Håller tummarna här hemma!

Mvh Emelie Förlägen

medde
0

God morgon

Lycka till på utställningen! Hoppas på att få höra hur det gick, då ni hemma igen.

Idag verkar det bli en helt underbar dag, solen skiner och himlen är helt molnfri här. Vi ska iväg och byta däck på bilen, nu på förmiddagen. Så bilen också får lite sommmar. Sen om vi hinner ska vi tvätta av den med, så den blir riktigt fin.

Sen ska vi iväg och leta rätt på en bra klicker, men dom som finns i djuräffaren här är inte av en bra kvalitet, så vi får söka oss runt lite.

Ha en underbar dag alla!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

mojsans
0

God morgon!

I dag så kommer mina två tjejer och barnbarn hem på lunch, sen blir det promenad och vårjobba ute, ingen sol nu här, men hoppas den visar sig under dagen.

Och i morgon ska jag till utställningen och träffa två av mina valpar, Sune och Ronja, ska bli spännande och se hur det går för dem. Jag hoppas på det bästa.

Ha en skön lördag

KaptenKarin
0

Godmorgon!

Hos mig är det gråmulet :S Jag sitter på jobbet. Riktigt lugnt idag så jag och min kollega sitter mest och sörplar kaffe och snackar skit.

Hoppas att alla får en underbar dag!

Ressu
0

God dag allesammans.

Ojoj, har haft en väldigt hektisk vecka och så kommer det att fortsätta fram till hösten. Hoppas ni ursäktar mej om jag inte är så aktiv alla dagar?

Hoppas ni hra en superhelg allesammans Skrattande

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

Leffe
0

God dag. Har kollat Sverige-Ryssland i teve.
#0 Lycka till på utställningen och passa på och gör lite reklam för Sheltie iFokus
#3 Passa på du också och gör reklam för Sheltie iFokus

[Malin3033]
0

God dag allesammans!

Mina små kusiner är här idag så jag kikar bara in nu lite snabbt för att säga Hej. Vädret är fint och det blir lite träning idag för Ronjas del eftersom vi ska till Västerås imorgon och ställa, ska även hålla utkik för youghurt76 eftersom hon också är där. ;-)

VickiochTova
0

God dag!

Har skiner solen och det går varit underbart skönt idag :) har haft första gången på agilitykursen och alla hundarna va jätteduktiga! Nu ska jag hem till min bror och grilla, imorgon har jag viltspårkurs på kvällen och sen styr jag bilen mot göteborg:) ska bli skönt med en vecka ledigt från jobbet! Lycka till på utställningen alla som ska ställa!

Gittan
0

God eftermiddag. Äppelkakan ser jättefin ut! Här börjar det bli ordning på huset. Det kommer att bli jättemysigt. I kväll ska jag i alla fall se Så ska det låta. Hanu en bra lördagkväll allesammans.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

medde
0

Go kväll. Nu har jag satt på sommardäcken på bilen, så nu är det vår. Ingen mera snö skall komma ner från himlen.

Hoppas ni haft en trevlig dag.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Ronja06
0

God natt! Imorgon drar jag iväg till Borås på agility tävling. Härligt! Idag har Ronja träffat söta Center pöjken och Apollo. :) Vi har även tränat en del lydnad, och det gick otroligt bra för oss!

#8: Hoppas att vi ses då du väl är i gbg. :)

Mvh Emelie Förlägen