OT / Film
Efter att ha sett en OT-Tråd om musik måste vi ju ha en om film också!
Min absoluta favorit film just nu är the phantom of the opera. Helt klart en sevärdig film, men gör man misstaget som jag gjorde, att ha jätte höga förväntningar, då var filmen ganska seg, men efter några månader såg jag om den och med inga förväntningar alls, och jag tror att efter det har jag sett den 7ggr och har numera all musik därifrån som dagligen spelas i min i-pod
- Vilken är din favorit film?
- Bästa genren?
- Bästa skådespelaren?
Min favvofilm: Usch, jag har så svårt för detta. Men Titanic hamnar nog högst på listan tror jag:)
Bästa genren: Action/Love :)
Bästa skådespelare: Ingen aning, men jag säger nog Kate Winslet och han som spelar Jack. Har glömt hans namn:S
kramar/carro
#1 Menar du Leonardo DiCaprio?
Hmm.. Jag har nog ingen absolut favoritfilm, i princip alla filmer med Johnny Depp är ju bra (helst Tim Burton-filmerna) och sen gillar jag filmer som Gone in 60 seconds och Face off (trots att den visas jämt på tv).
Bästa genren är också svårt.. Jag ser inte gärna på drama, men kollar komedier, action o.s.v.. Men kanske skräck ändå, men det är inte ofta det kommer ut riktigt bra skräckfilmer.
Bästa skådespelare: Johnny Depp och Nicholas Cage bl.a.
#2 Ja, precis han menar jag =D
#2 Face off som sa, är ju verkligen en bra film, dom spelar ju helt otroligt i denna film. Men om jag gillar den bäst vet jag inte. Rymdfreak som jag är så får det väl bli Apollo 13. Star Wars. Men gillar pirat filmerna med Deep i massor.
Mycket för action. Tokig helt i sci/fic :-)
Favorit skådis, hmm,,, svårt. Har gillat Tom Hanks mycket, som då i Forrest Gump.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥