Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 758 ggr
Ressu
0

God morgon 20.04.08

Tänkte önska alla en god morgon Skrattande

Hoppas ni har haft en skön helg…

Nu håller vi alla tummarna att vintern är förbi för precis som medde så har jag nu sommardäck Skrattande.

Igår var det jättehärligt väder var på långpromenad med hundarna då jag kom från jobbet. Men imårse var det minus -6 grader *brr* så då blev det en betydligt kortare promenad =)

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

medde
0

God morgon, Jisses Ressu -6 det var inte illa det, här skiner solen!

Vaknade av att min tös börjar bli riktigt sjuk, hennes hals verkar totalt genom tjock, den harlkar och rosslar. Så det blir en lugn dag idag, vilket bra för Mickey då har han ju tösa hemma hela dagen, mycket kel och kramar då:-)

Ha en underbar dag alla//Må bäst.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Ressu
0

#1 Nu är det redan på plus =). Men då jag steg upp 05.00 (04.00 svensk tid) så var det kallt =)

// Ressu
kennel Westtorpets

KaptenKarin
0

Vad morgonpigg du är Ressu! ;)

Jag sitter nu med en kopp morgonkaffe och pyjamas. Om nån timme ska jag ut och springa sedan ska resten av dagen ägnas åt plugg. Hör skiner solen och det är +10 grader.

Ressu
0

#3 Njae, inte skulle jag kalla mej morgonpigg, kan lugnt ligga till 9-10 på morgonen Skrattande. Anledningen till att jag var uppe så tidigt var att jag skulle på jobb Fundersam.

// Ressu
kennel Westtorpets

KaptenKarin
0

#4 Jaha, då förstår jag. Jag kan också ligga till 9-10 men inte längre. Vissa tokar kan ju sova till 12-14, men inte jag :P

Ressu
0

#5 Vid tio går nog gränsen för mej oxå… Skrattande

// Ressu
kennel Westtorpets

medde
0

När ni fåt barn så finns det inget som heter sovmorgon vi är upp och väcker tuppen varje morgon, jag och tösa min.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

[Malin3033]
0

God dagens alle sammans!

Nyss hemkommen från en trevlig utställningsdag i västerås. Där vi träffa Ronjas uppfödare samt bror. Vi såg även på vackra Zeke och Youghurt76's tik.

Det blev en 2:a till Ronja från den rumänska domaren, kommentaren var bra och hon var välpresenterad, dock för kort hals samt tjock! Ronja som inte äter någonting och man känner även revbenen på henne.

Emmeli
0

#8 måste bara fråga, vet du hur det gick för grabben min?

[Malin3033]
0

#9 vet inte exakt, men han gick ju i samma ring som Ronjas bror, och en 1:a vet jag att han fick, men hur det gick i konkurrensen vet jag inte. det var ca: 14 i hans klass

Emmeli
0

#10 Okej! Ringde just men hon hade inte tid att prata för hon skulle se om hon kunde boka om sin båtbiljett till en tidigare. Så långt kom hon nog inte riktigt.

Ronja06
0

God dag!

Kom hem för ca. 1 timma sedan efter en låång tävling tillsammans med Ronja. Och GISSA hur nöjd jag är över resultatet!!? Skrattande (Kommer skriva om detta i "Ronjas tråd del 2)

För övrigt har vi haft runt +17 grader och strålande sol. Jag är röd som en kräfta Oskyldig Råkade somna i solen. Generad

Mvh Emelie Förlägen