Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettot-prat
Läst 749 ggr
Starfall
0

OT- luffarhantverkskurs

Hej!

Idag var jag på en endags nybörjarkurs inom luffarhantverk, metallslöjdsinriktad. Det var superkul, man fick prova att göra riktigt fina saker:) Tänk vad mycket man kan göra med lite ståltråd och järnstavar med hjälp av tänger.

Lägger in bilder på de 2 jag gjorde

Starfall
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ett ljusfat jag gjorde:)

Starfall
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Och ljushållaren:)

SparklingTindra
0

Oj vad fina. =) Var det inte svårt?

Starfall
0

#3 Jo det var lite pilligt i början, och det behövdes rätt starka nypor vilket det visade sig att jag kunde haft mer av. Men man fick bra vägledning och hjälp när det behövdes:) Tack så mkt =)

Jag rekommenderar verkligen såna här kurser, det är verkligen kul att jobba med, och billigt material också. Kul att designa egna saker och trixa lite:)

medde
0

Men jisses Starfall vad fina saker! Blev så imponerad av dessa. Kan tro man får starka nypor av detta. Men är det inte även tålamods träning med?

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Starfall
0

Jo, på hög nivå:) Det tar ju sin tid att göra sakerna. Men samtidigt är det så kul att man knappt kan släppa ifrån sig sakerna när man håller på:) Tack så mycket! =)

medde
0

Hmmmm,, På hög nivå? Låter då inte något för mig. Men det är klart är det något som är kul, så kommer tålamodet också! Samt blir det så här fint som du har gjort så är det ju enormt.

Starfall
0

Vad glad jag blir av att höra det medde:) Jag är inte heller den som brukar ha tålamod, men med detta hade jag det:)

medde
0

Starfall kan bara säga eller göra  Smiley 3d respect 43.gif//medde

Leffe
0

Vad snyggt det var. Du är duktig du

[Malin3033]
0

Skitsnyggt!

Vet att jag har gått på smycke-kurser, också väldigt lärorikt och roligt!

Starfall
0

Vad snälla ni är =D Jag bugar och tackar som medde sa:)

medde
0

Ta åt dig, det ska du göra, med dessa ting har du även visat en annan enormt fin annan sida, du är bara bäst!

Jennifer89
0

oj jättesnygga saker du har gjort =D

Starfall
0

Tack Jennifer =D

Ronja06
0

Verkligen jätte fina Starfall! Skrattande

Mvh Emelie Förlägen