Handla till hunden.
Hur ofta handlar du något till din hund? Förutom mat. Jag menar då leksaker ,godis, koppel eller bara helt onödiga saker. Bra att få ha det kul och handla till sin kompis.
Vad handlar du då du gör det? Jag har köpt en massa helt onödiga saker till Mickey, men som är söta, roliga och framför allt goda saker till han. Just nu väldigt svårt att passera hundaffären utan att Mickey får något. Har du samma problem som jag?
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Jag vill ha en riktigt bra klicker, vet någon en bra sida eller affär som jag kan hitta det. Dom som finns här i min affär är inte vidare bra.
jag har ingen aning vart man hittar en bra klicker, vet inte ens hur en bra/dålig är. Jag har en klicker som jag köpte på Rilo zoopermarket i Jönköping, den verkar bra, men jag har inte börjat klickerträna något än.
http://www.hundvis.se/klickerprislista.htm
Hittade denna hemsida, kanske det kan va något?

Vi har en ful ovana att masshandla koppel i våran familj, till alla djur dessutom! Sen när behöver våra ute katter ett koppel? Det har vi iaf 5 st, sen har vi 5 st kanin koppel, när vi bara har haft 2 kaniner som mest samtidigt. 4 marsvins koppel, när vi aldrig tog ut dom på promenad. Vem orkade gå runt med 4 st samtidigt? nej. skulle vi ut med dem blev det en i taget, 1 hamster koppel, vilket ännu ligger i sin förpackning, min syster hade nämligen inte tid att koppelträna våran lilla hamster. Eller ingen av dem faktiskt, vi har haft 4 st. Sen har vi den där fula ovanan att köpa ett nytt koppel på varje utställning, vilket blir rätt så många då vi ställer ut i genomsnitt 6-12 ggr per år och det kommer bli mer i år. Det spelar ingen roll om vi inte hittar något fint, vi drars till rean och vid ett tillfälle har vi köpt ett silverglittrande koppel för 400 kr bara för att det egentligen kostade 600 kr, vilken rea tänkte vi, men icke sa nicke det ligger i ett skåp orört. Men det dyraste är ju rennskinns kopplet som översteg 1500 kr. Vilket iaf är använt!
#1 En sån klicker som finns på hemsidan som #3 skrev har jag och den är jättebra. Jag har inte hittat nån lika bra åt Enya som inte kan ha samma som Tindra. Jag har köpt den från hon som har den där hemsidan; Yvonne Fång, när jag gick Agilitykurs hos henne. Så jag rekommenderar verkligen i-Clicken. =)

har beställt en i-click klicker som strax borde komma på posten :)
och jepp ja har nog samma problem, svårt att gå förbi hundsakerna på olika affärer och svårt att inte gå in på en hundaffär då man går förbi. och nästan alltid hittar man något gullit men helt onödigt som man vill köpa =) men har försökat att hålla efter nu, så nu har jag inte köpt något onödigt på länge =)
Jag går nästan alltid in på djuraffärerna om jag går förbi, men det är sällan jag handlar just då i ögonblicket, eftersom jag sällan har med mig pengar brukar jag få komma tillbaka. :o)
I -clicker är den jag har. Då kanske jag ska vara nöjd med den då? Köpte dom i hundaffären här.
Tack för hjälpen med clicker!
#4 Jag som trodde bara jag var tokig, pust vad härligt och veta att jag inte ensam.

35 du är inte ensam :) Vi har minst 40 st koppel liggandes hemma. Och så skall vi inte nämna frackerna och brudklänningarna x) Sen när skall hanhundar ha brudklänningar? Sen har Lussi och Zeke 2 täcken var, och på ett av dem står det Zeke på ena sidan och Käpäläkoplan Zorro på den andra. På Lussis står det dåra Lussi på ena sidan och Sobelkustens Love is all around inbroderat på andra sidan. Vilket vi gjort förhand! Sen har vi sådanna där guldplätterade namnskyltar som händer på kopplet som inte var det minsta billiga! Vi är shopaholics när det gäller hundsaker
#9 Vi kan nog bilda en klubb för oss

#10 Låt bra! Någon som vill vara med i våran klubb? :)
Jag handlar faktiskt inte så mycket till Ronja. Förutom Godis och hundmat. Jag tycker att hon har det mesta som behövs. Men jag älskar att köpa agility saker, och "saker som kan komma till användning". ("saker som kan komma till användning"=Saker som mina föräldrar tycker är helt meningslösa.)
Mvh Emelie 
"11 Klart det är! Vi är ju 2 st redan.
#11 & #13 Skriver genast in mej i klubben. Då man tittar på vad vi har till våra hundar skulle man tro vi har en typ 10-20 hundar hemma 
#11/13/!4 Är vi inte lite tokiga? Men det är ju så himla kul, samt att jag har en sak som alltid kommer. Bra att ha i fall att! !Men jag vet inte än i dag vad detta i fall att är??