God morgon 21.04.08
God morgon allesammans!
Nu är det en ny vecka igen. Hoppas er helg gick bra
.
Denna vecka har vi fullt upp, bilar som ska in på service, träning med Ressu & Poitsu, mycket jobb osv…
Önskar alla en supervecka!

God morgon! Skall snart iväg till hunddagiset och jobba. Då jag väl kommer hem kommer jag att ta en härlig promenad, och gå till slottskogen. Jag är fortfarande lika stolt över min lilla tös Ronja för gårdagens tävling. Och imorgon skall vi tävla igen! :D
Mvh Emelie 
God morgon . Jösses vad ni alla är tidigt uppe! Trodde jag skulle vara först. Men det var jag ju verkligen inte.
Solen är upp och skiner så fint redan, verkar bli en toppen fin dag, med en fin värme, känns nu verkligen som lite vår i luften.Det är ju bra då man springer ut och in som en galning med Mickey. Är det någon som har ett bra knep? Då vi hämtade han så var han ej rumsren alls. Ok visst är han bättre nu på dessa 14 dagar. När han kom hem pinkade han inte alls ute. Nu är han oftas torr över natten. börjat lyfta benet ute. Men det små pinkas inne ännu, vilket är inte så kul alls. Tips mottages tacksamt:-)
Ha en underbar dag//Må bäst
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
God dagens. Toppenväder. Barnen är överlyckliga. I går kom min far med en häst som ska vara här och det ska komma en till plus fem får. Det är min far som tar hand om djuren. Han hoppas väl att jag ska få intresse av det han sysslar med. Visst är det en charm över bondelivet, men där går gränsen.
Ha nu en underbar dag
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Ingen som har ett dunder knep,? ang inlägget #3
#5 Det enda jag vet är att hålla koll och när han tenderar "göra i byxan" stör honom och gå ut
#6 Den dunder kuren testar jag hela tiden, springer in och ut som en vettvilling, sliter snart ut skorna.
#7 hur gammal är han?
#8 Han är ca 6½mån. Var inte alls rumsren då han flyttade hem till oss, då pinkade han inte ens ute, nu kan han vara torr vissa nätter och ganska bra på dagarma, även börjat lyfta på benet ute. men glömmer lätt och då rinner det !:-) Men klart bättre. det är det allra sista som fattas nu.
#9 Det finns nog inget annat att göra, förutom som man gör med mindre valpar (alltså som du gör nu). Han har nog inte lärt sig att det är bättre att kissa utomhus utan kissar för att han behöver det och då råkar det bli inomhus.=P
Du har helt rätt, men var lite nyfiken om det fanns ett litet hemligt knep där ute! Han har ju blivit så mycket bättre. Som jag sade förut kissade han inte alls ute, nu lyfter han på benet. Så det kommer nog snart att han fattat gallopen och tar allt ute. Så det är på med dom snabba skorna och ut så fort han vaknar osv….
Haha, jag förstår dig. =P Snart är det samma sak här. Och om Enya är lika seg som sin mamma så är hon inte rumsren förrän hon är 4 månader. Med alla våra andra hundar har det tagit typ en vecka eller så.
Jag tror att han är lite seg för att det inte har riktigt tränats på att bli rumsren. Så vi tar den tiden det tar:-)
Glöm bara inte att berömma massor när han gör rätt. ;-)
Ja självklart så vänder jag ryggen till och ser inte då han gör rätt, sen går vi hem. Nej nej Malin3033!Skojjar bara, klart jag gör det, att berömma killen min. I massor! 
#15 förstod väl det! 
nänä försök inte. Jo då klart jag tror på dig, ävn bra att skriva då det kan vara en som inte vet!
Vi ska börja veckan med en liten spruta hos vetten klockan ett, och efter det ska vi njuta av mera sol.