God morgon 23.04.08
Tänkte önska alla en bra dag.
Idag bär det av till min mammas med hundarna. Det blir säkert livat med 4 shelties som yr på
. Poitsu & Ressu gillar stenhårt att busa med mammas shelties. Men först ska jag hem från jobbet å sova en timme eller två.
Ha en bra dag 
God morgon. Har lagt in en tråd ang severbyte på iFokus, glöm inte att kika in på den tråden. Detta kommer att ske nu i dag eller i morgon.
I dag är det helt underbart vackert igen ute, solen skiner. Men i morse då vi gick till skolan jag och tösa, var det frost på gräset och det skrapades på blilarnas rutor. så det har varit en kall natt.
Jag ska ut och gå med Mickey nu och mysa i det fina vädret, sen kommer jag in här igen om inte sever bytet har påbörjats. Hoppas ni alla får en fin dag, vi höres här under dagen eller kanske till kvällen.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Goddagens!
Idag har jag haft besök igen av dom som ska köpa Elvis. Dom stannade här så länge att dom inte hann fara till Dundret och åka pulka som dom hade tänkt. Elvis kommer nog att få roligt i sitt nya hem, han kommer att ha två fina huskys att leka med. =)
Snart ska jag, Tindra och en av valparna gå ut på promenad. Jag har ännu inte bestämt vilken av valparna jag ska ta med mig. =P
Ha en bra dag!
God dag!
Idag har Ronja fått följa med till hunddagiset. I början tyckte hon att det var lite jobbigt med alla hundarna som var såå intresserade av henne. Men efter ett tag tyckte hon att det var helt okej att vara där. Hon ville till och med leka med några hundar.
För övrigt har det inte hänt så mycket. Jag (+ 3 som jobbar på hunddagiset) gick en härlig promenad med 17 hundar i tre timmar. Vi stannade och hade med oss fika. Det var verkligen jätte mysigt! Och om nu mitt internet funkade på min dator skulle jag visa bilder på alla hundarna. Men det får väll vänta…
Ha det bra!
Mvh Emelie 
#3 Hur ofta är du på det där hunddagiset? Låter jätte mysigt med fika. Hur gick det på tävlingen igår?
#4: Jag har varit där i två veckor nu :) Från 09.00 till 15.00 varje dag.
Det gick inte så bra på tävlingen… Först råkade hon ta fel ingång på tunneln, för övrigt gick det kanon. På andra loppet fick hon för sig att sticka till min mamma som stod och fotograferade. Så hon blev diskad där också. Men men… ^^
Mvh Emelie 
#5 men, skolan då? tråkigt att busRonja sprang iväg, men önskar er lycka till för nästa tävling!
#6: hihi.. Jo, skolan finns där. På måndag blir det skola igen för min del. Skall gå måndag och tisdag. Sedan är man ju ledig onsdag och torsdag. Åker till kreta. Sedan går jag lite mindre än en månad i skolan, sedan är det sommarlov! :D
Mvh Emelie 
#7 får väl skylla på tiden på dygnet, men, så du är på hunddagis och på skola på samma gång? hahha, ser det verkligen framför mig, räknar multiplikationstabellerna på hundpromenaderna, är ordentligt trött nu känner jag, x)
#8: Haha, jo självklart gör jag multiplikationstabellerna samtidigt som jag går ut med 5 hundar
Jag har haft en del läxor att göra under dessa två veckor på hunddagiset.
Mvh Emelie