God morgon 26.04.08
God morgon allesammans!
Igår höll jag på att få abstinens när jag inte slapp att logga in på sheltie iFokus! Men nu slapp jag äntligen in
.
Vad händer i helgen?
Vi ska på kalas och nu kanske det har torkat upp så mycket att man kunde fara på en skogspromenad med hundarna. Förra gången vi var i skogen såg dom ut som två små leriga grisar när vi kom hem (synd att man inte hade kameran nära då
).
Ha de superbra allesammans 
God morgon
Vaknade åter till en superfin dag. Det blir att vara ute i dag och ta vara på den fina vädret. Först ska vi till centrum och se vad som händer i hundaffaren då det är hundens dag i dag!
Dom har bland annat fotografering med husdjur, så självklart tösen ska ner och bli fotad med Mickey, kan vara kul att kanske köpa något om det blir bra. Sedan har dom städdag i stallet och korvgrillning efter det, jag känner mig lat och vill inte men tösen vill, så det blir att ta sig ner. Jag kan ju ta Mickey och gå en promenad med han, är ju också duktig på att se upptagen ut i arbete så det löser sig nog bra.
Har ni något speciellt hos er där ni bor nu när det är hundens dag? Glöm nu inte att ge hunden en etxtra godbit i dag!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
God morgon!
Själv vaknade jag inte till något soligt väder, utan här är det grått och trist. Senare idag skall jag iväg till lydnadskursen, och sedan ska jag iväg till centrum för att köpa massor med saker inför resan. Sedan kommer jag nog även att svänga in till djuraffären snabbt och köpa någon fin liten leksak till valpar. 
Mvh Emelie 
God dag. En liten paus från fritidssysslorna. Vackert väder. Hunden går fritt bland fåren och trivs underbart precis som vi andra. Ha nu en riktigt bra helg alla.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld