Bilder till artikel
Hej!
Har kikat in här någon gång, men aldrig skrivit något. Verkar vara en trevlig sida! :)
Jag är Medarbetare på Hundar i fokus och försöker få till Rasspecialer om de raser medlemmarna önskar. Sheltie är en av de önskade raserna och jag behöver bilder till denna artikel.
Bilderna ska självklart vara på renrasiga och rastypiska hundar. Vill ni bidra kan ni mejla bilder till sara_gunnteg@hotmail.com Jag kommer att beskära bilder om det behövs, för att de ska passa in så bra som möjligt i artikeln.
Skriv i mejlet vad ert användarnamn är, så jag kan tala om i artikeln vilka bilderna kommer ifrån. Skriv även där om ni vill att det ska stå med vad hunden heter, vad fotografen heter eller liknande.
Mvh, Sara
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Kul att hitta dig här! Tror absolut att du kommer att få bilder från medlemmarna här. Här inne finner du ett toppen gäng! Lycka till med artikeln!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Åh, vad kul, mejlar på en gång 
Mvh Ellenfyrkant
Har mejlat dig en hel drös med bilder, ska bli kul att se artikeln sedan! Att läsa om sin favoritras är alltid roligt. :)
#1 Tack för det! :)
#4 Tack så mycket för de söta bilderna :)

Jag har också mailat lite bilder nu :)
Jag vill smita in här, och säga tack till er medlemmar att ni är så snälla och hjälpsamma! Jättefint av er att hjälpa till med bilder. Men det visste jag igentligen att ni skulle göra! för ni är toppen:-)
Jag skulle jätte gärna bidra med lite bilder! Men som jag sagt tidigare… Sitter på fel dator, och har inga bilder på min lilla tös här 
Mvh Emelie 
Tack så jättemycket allihop som skickat! :) Kanonbra, nu har jag massor att välja på :)
Har skickat ett par bilder på Pyret nu:)

:O Blir 0nå knäppot, kan inte bifoga bilder, detta som jag längtat efter :(
Mvh Ellenfyrkant
#11 Det kommer mera chanser, kanske vi kan ta kontakt med dig härifrån då vi behöver bilder till en artikel? Det händer det med att vi "lånar" av en medlem.

Jo kommer väl fler chanser men tråkigt ändå ;O
Ja så får det gärna bli, skicka gärna ett pm lr nått om du behöver bilder ^^
Mvh Ellenfyrkant
ella_pella Tack! Då tar jag dig på orden och ber om att få låna lite bilder av dig till nästa artikel. Hör av mig senare.
#10 Tack! :)
#11 Jag har inte kommit igång med att skriva den artikeln än, så får du det att funka med att skicka bilder så kanske du hinner :)