Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 353 ggr
Ressu
0

God morgon 27.04.08

God morgon allesammans Skrattande

Ännu en vacker dag å man e på jobb Ledsen. Men om jag har tur så håller vädret i sej tills jag slipper hem…

Poitsu & Ressu har för ovanlighetens skull sovit hela natten i sängen, ändå tills väckarklockan väckte mej kl. 05.00. Dom brukar för det mesta få varmt efter en stund å gå ner.

Hur är det med era hundar? Får dom oxå sova i sängen?

Ha en jätteskön söndag allesammans Skrattande.

Det kommer jag iaf att ha när jag kommer hem. Mys med pojkvännen då vi firar årsdagen Skrattande

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

Ronja06
0

God morgon!

Idag fyller min mamma år, så vi har beslutat att åka in till stan och gå på resturang. Nu skall jag iväg. Här är det inte bra väder. Grått och trist. Känns som det ska börja regna när som helst. Senare idag ska jag träna platsliggning med Ronja. Igår var det avslut på lydnaden och vi hade "tränings tävling" i lydnad. Vi fick totalt 148p, vi förlorade pga. att Ronja inte ville ligga kvar på platsliggningen. Annars var hon en klar vinnare enligt vår kursledare. *Ronja tyckte att något luktade så gott på planen och reste sig upp och nosade efter godis* Så nu skall vi verkligen träna på detta så att vi kan börja tävla!

Ressu: Ronja vill helst sova i min säng. Hon sover gärna där hela natten. :)

Mvh Emelie Förlägen

mojsans
0

God morgon!

I dag så är det lite mulet här, har sagts at det ska bli regn så jag ska ut och gödsla gräsmattan, förbereda rabatterna för årets blommor.

Mina ligger i köket i sina bäddar, men skulle gärna sova i sängen hos oss om de fick, men fem stycken, nej det blir för varmt, och de känner nog trygghet att veta vad de ska sova,

Ressu: Ha en jättemysdag på årsdagen.

Ska ta fram A-hindret och fixa lite annat till hundarna

Ha det så bra alla.

Gittan
0

God eftermiddag. Snart kommer en hund till hit. Det är en gammal vovve och är en blandning av vanlig collie, boarder collie och schäfer. Hennes stora sysselsättning är att ligga och gosa och ta hand om fåren. Hon sköter tydligen fåren som om de vore hennes valpar. Hon hade hand om fåren på förra stället, men nu är fåren på vår gård och hunden blev otröstlig så nu är hon på väg hit.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

KajsaM
0

Hejsan på er!

Förlåt för att jag har varit oaktiv på huur länge som helst, har haft mkt att göra och datorn ville inte sammararbeta. Men nu är jag här efter att ha varit i stugan ihelgen med toppen väder! Så mysigt :)

Nu har jag en heel del att läsa ikapp, så bäst att börja!

Jojsan
0

God kväll!

Idag har det inte varit så fint väder. Mulet och så har det även regnat.

Imorse gjorde jag läxa och sen fick vi besök. Har inte gjort så mycket.. Ska nog tyvärr göra lite mer läxa + dammsuga mitt rum ikväll.

Hoppas ni haft en bra dag!

[Malin3033]
0

God dag allesammans!

Har nu kommit hem efter en förträff med mitt konfirmationsläger som börjar den 18 Juni, så det känns skönt nu och veta vad som väntar en i sommar, träffade en hel del nya och glada människor också, från hela Sverige och även från Oslo!

Kommer kika runt på iFokus nu under kvällen.

Ha det bra!

medde
0

God kväll på er alla.  Hoppas ni haft en bra dag. Jag har varit utan data under dagen, då en kabel gått av till den.Men nu är denna kabel inhandlad och jag här igen.

Vad har ni fär planer till valborg? Vi ska väl ut och titta på en eld, men då vi har lilla Mickey hemma nu så blir det endast en liten stund.

Månadens sheltie är nu överlämnat till våran jury. Lycka till ni som skickat in bidrag.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

[Malin3033]
0

*putt*

Jojsan
0

#7 Jag ska nog också kolla på en majbrasa ^^ Sen ska jag och några andra sova över hos en kompis.