Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 603 ggr
[Malin3033]
0

God eftermiddag 28/4 - 2008!

God morgon!
Nu är det bara 30  skoldagar kvar till sommarlovet! Så nu är det massa saker i skolan som ska göras, inlämningar, prov osv osv.

Här är det 20 grader varmt, solen kikar fram då och då och har varit mycket i trädgården idag och putsat. ikväll blir det läggdags tidigt eftersom jag är enormt trött efter helgen.

Sköt om er!

Ronja06
0

Här är det runt 24 grader varmt, i alla fall då jag sist kollade. Precis som Malin så har jag massor med prov och inlämningar. Men jag har bara 1 skoldag kvar, sedan är jag ledig både onsdag och torsdag. Igentligen skulle jag ha varit ledig fredagen också, men eftersom vi åker tidigt på morgonen till Kreta så behövde jag inte ta ledigt ^^.

Idag har jag skrivit och tränat på en inlämningsuppgift som vi sedan skall redovisa inom hemkunskap. Sedan har jag även hunnt med att träna lite lydnad och agility med Ronja idag.

Mvh Emelie Förlägen

LillMalin
0

Vi har looov! :D HELA veckan! :D

Emmeli
0

ojoj! Vad kallt ni har det i övriga Sverige idag har vi nämligen nått 30 grader. Och det var inte ens möjligt att gå i tunn kofta och linne utan att dö av värmen! SOMMAREN HAR KOMMIT! och nu skall jag snart ut och träna med Zeke :)

medde
0

Viist är det skönt ute nu! Men just nu i sthlm är det lite grått och mulet:-(

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

SparklingTindra
0

Mäh, hallå! Här har vi massor med snö fortfarande. =P Fuuuusk!

KajsaM
0

#5 Samma här! Så fuskit dom har ;D