God dag, 2 maj 2008!
Hej allesammans! =D
Hoppas ni alla hade en fin valborgsmässoafton i förrgår samt en bra första maj igår.
Själv firade jag valbord i Klavreström, sedan var jag hos en kompis i Åseda. Det var en annorlunda upplevelse med elden på en flotte ute i sjön :) Och alla raketerna som också kom från sjön^^ Träffade även en snygg sheltie där, en trefärgad. Men jag vågade inte fråga om jag fick klappa den;) Det var även en annan liten hund där, såg ut som en jack russel. Den stackarn vart vettskrämd av raketerna :'( och stack från sin ägare… som tur var kunde de fånga in den igen.
I går var jag i min födelseort Kalmar, och handlade på IKEA. Vi var där med några släktingar som bor i Kalmar, och sen hände det en traumatisk sak, min moster blev sjuk och fick åka iväg med ambulansen. Men det gick bra och hon fick komma hem igen på kvällen.
Idag ska jag på 18 års fest klockan 6… sen ska jag sova över där tills imorgon, så jag kan inte vara inne här så mkt idag mer..
Ha det bra alla! Och sen önskar jag Emmelie en trevlig vistelse på Kreta, med massa sol och bad:)
Kramar/Carro
God kväll allesammans!
Idag har vi hållit på att laga grunden till tillbyggnaden. Så har varit ute en stor del av dagen. Tur hade vi ju med vädret iaf 
Önskar alla en superhelg 
God kväll!
Idag har jag och Ronja tränat agility, och hon har både lärt sig däcket och säcken! Är jätte stolt över henne, nu är det bara finslipning på slalomen innan vi kan lära oss en massa handling! Så just nu är jag på lysande humör. :D
Sköt om er!