God morgon 3.5.08
God morgon allesammans.
Här är vi upp med tuppen. Grävmaskinen bullrar redan på gården så nu bär det av ut för att göra någon nytta
.
Ha en bra dag allesammans 
God morgon. Det verkar bli en fin härlig dag idag, solen skiner och värmen börjar att komma lite smått. Men ack så trött, tösen hade en kompis som sov här i natt, det fnittrades ända in på småtimmarna, för att sedan väck mig igen kl 06,45. Underbart:-) Men huvudsaken dom har kul. Mickey och jag får väl vila senare under dagen.
Hoppas ni alla får en fin dag. Må bäst
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
God dag!
Idag fyller min mamma år så jag har käkat tårta med hjortron på. Mums!
Enya har fått sin första kompis igår, en liten pudel som heter Rasmus. Först tyckte hon att han var lite läskig, men nu tycker hon bara att han är spännande. =)
Vi hade besök av Aska och hans nya familj igår också. Tindra och Enya blev helt överlyckliga över att se honom så Tindra hade pudelrus här ute på gården. Dom vågade inte släppa lös Aska för att dom är rädd att han sticker så han fick leka i koppel. Det kändes lite tungt sen när dom for iväg med honom igen men dom kommer ju och hälsar på dp och då.
Nästa vecka kommer Elvis och hälsar på från sitt nya hem i Boden för att hans matte ska jobba här i Gällivare över dagen. Det ska bli kul att träffa honom också igen. =)
När Enya vaknar nästa gång ska vi gå och titta om rasmus är ute igen så dom får busa lite till.
Ha det!

Idag har jag varit ute och fotat lite i hopp om att få något fint på Zeke, och om det är lika fint som på kameran har jag lyckats med några iaf på Zeke! Har även lärt honom slalom och hopp, däck och tunnel idag! Agility vovven är på G! Och Lussi har fått sprungit lite och hoppat! Och mina skor fick oväntat besök av pissmyror som ville lägga lite revir på mina fötter.
God kväll!
Idag har det varit strålande sol ute. Har varit på loppis i ca 3 h, hittade endast en toalett åt kaninerna för 5 kr.. ^^
Vi har varit barnvakt åt 2 barn igår och idag (de har alltså sovit över) så när jag kom hem var det fullt upp med att leka med dem.. Nu har de åkt hem så nu är jag trött..
Och jag har massvis med läxor att göra…
Ha det bra alla!

Hejsan på er!
Här har den bara regnat och regnat! Men vi stack ändå på fotbollsträning och tränade, snacka sjöblöt vi var ;) haha. Skola imr :)
Ha de bra!