Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettallmänt
Läst 953 ggr
[Malin3033]
0

Hur hittade du hit?

Tänkte fråga här hur just Du hittade hit till sheltie.ifokus. Var det via en annan iFokus.sajt, eller var det någon som tipsade dig?

Jag hittade hit i juni -07 har jag för mig, jag och mamma hade tingat en valp (Ronja) hos Monika och jag ville såklart nu veta massor om sheltien, så jag sökte på google på ordet "sheltie", och då kom sheltie.ifokus fram! Och tack vare sheltie.ifokus har jag hittat till flera spännande iFokus sajter.

Emmeli
0

Jag hittade hit genom att jag var inne på foto.ifokus och såg länkarna längst nere, där det stod om sheltie och tryckte :)

Starfall
0

Jag hittade hit genom någon annan ifokussajt, vet inte vilken;)

Ronja06
0

Ojojoj… Det är ca. 1 år sedan jag blev medlem här på sheltie. Och jag minns inte riktigt hur jag hittade hit faktiskt. Men det var nog precis som med malin3033, jag ville hitta fler sheltie ägare runt om i Sverige så att man kunde dela sina kunskaper. Så jag tror att jag sökte på "sheltie", och tillsist kom jag fram till sheltie.ifokus.

Mvh Emelie Förlägen

medde
0

Jag hittade in på iFokus genom LeffeD, och självklart sökte jag mig in hit! Så här är jag nu, vilket jag inte ångrar en sekund.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Ressu
0

Jag hitta hit via google =).

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

Othello
0

Jag hittade också hit via google & sen var det ännu roligare för mig när jag såg att det fanns ridsport, katter & en massa annat kul på iFokus Glad

Gunneriusson
0

Det var min kusin som tipsade mig när jag köpte Dexter.

LillMalin
0

Min syrra tipsade om denna sajten när jag ville ha en Sheltie.

SparklingTindra
0

Jag hittade också hit via google. Hade hört att det fanns sheltieforum så jag sökte och hittade denna sida. =)

medde
0

Va bra att olika sökord funkar via Goolgle. Detta är ju toppen för oss.

nappe
0

Jag sökte  sheltie på Leta.se via där kom jag in hit. har hittat flera andra sajter som är intressant.

Jojsan
0

kommer inte riktigt ihåg, det var ju ca ett år sen.. Men det var nog så att jag var inne på en annan iFokus sida (kanin.ifokus) och såg att det fanns sheltie.ifokus och så kika jag in här och ja.. så blev jag medlem! :)

[Malin3033]
0

*putt* är vi bara 12 som hittat hit? nä, nu skojar jag, men skulle vara roligt att veta hur alla kom hit. =)

medde
0

*Fniss* Men den var ju bra Malin3033. Flört

mojsans
0

Jag fick sajten av Malin3033, Hade sett den tidigare men var aldrig in så mycket då och kikade, så tack Malin och så roligt att läsa så mycket om både Ronja och Sune som är valpar från mig, även kul att se Lovis syster Tova med matte Vicki. Glad

En jättebra sajt.

emma93
0

Jag hittade hit via ett annat forum.

e-strand
0

jag hittade hit via hundar.ifokus

Tusss
0

Jag sökte lite fakta på hundar.ifokus om sheltie, och då kom Emmeli (#1) idag och räddade mig! tack!! :D

VickiochTova
0

Jag tror att jag hittade hit via google. Sen är det ju ett stort plus att vi kan ha släktkalas för hundarna =)

Jennifer89
0

min syster visade mej sidan efter att hon googlat om shelties lite =)

medde
0

Det är kul att se  hur mycket söksidor verkligen fungerar.

KajsaM
0

Via kanin.ifokus :)

Korint_
0

Tror det var via google. Vilken tur att google finns =}

BrightGloria
0

Jag tror att det var så här:

Jag letade runt på google efter en bra hundsida.
Efter många genomsökningar så fann jag hundar.ifokus.
Jag var medlem där ett tag när jag sedan såg att det fanns om sheltie också. Och vips, nu är jag här.

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida