God morgon 06.05.08
God morgon allesammans!
Idag var det minusgrader då jag steg upp *brr*… Men man får väl skylla sej själv när man är upp före tuppen
.
Idag efter jobbet hade jag tänkt ta ett träningspass lydnad med Ressu, har blivit lite fuskat under vintern då vi inte har haft någon hall att träna i och herren inte gillar att varken sitta eller ligga när det är för kallt eller blött (tror bestämt han är lite bortskämd) 
Ha em bra dag allesammans!

Hejsan på er!
Vaknade till ett mulet jokkmokk, synd för jag vill ju ha sol :) Gick till skolan och hade matte och svenska, sen visade de sig att jag hade 4h håltimme.. Så de var bara att gå hem igen ;) Börjar igen 14.10 och har tyska i en timme :) Sen ikv så har jag fotbollsträning och vi hundungdom har möte med stora klubben :) Så de är väl vad jag ska syssla med =)
Ha de bra!

God dag!
Idag skall Zeke göra sin debut i agility, iaf för första gången med annant folk, han skall nämligen gå nybörjar kurs! Och den börjar ikväll! Igår var jag och kollade på söta valpisar en av Sobelkustens hundarna fått! Helt underbara och kopior av Lussi! Jag blev störtkär i deras beteenden, men tyvärr skall hanen som jag var mest sugen på till Skåne. Men men, vi får väll fortsätta söka, sen är det ju till och med fel kön att kolla på, vi vill ju ha en tik som skall kunna få svart/vita valpar som skall bygga upp en början på en kennel!
#2 Lycka till på kursen!

Vill bara nämna att den inte är redigerad eller liknande, och jag fick ta med väldigt lång slutartid så den kan vara lite suddig! Men det skall redigeras senare!
Tycker verkligen bilden är jättefin! Om hur länge får han börja med agility igen?

#6 Han får träna igen typ. Men muskler saknas ju för att inte försöra honom igen. Så jag beräknar kunna träna som vanligt i augusti/september eller så! Men debut blir väll sen i Växjö tror jag!
#7 vad roligt! Och jag tycker minsann att tiden har gått fort!

#8 Ja, tiden har runnit på bara! OCh att det blev så bra som det blev också! Dock har han lärt in sig en ny gångstil som kanske inte kan tränas bort, bara för att det gjorde mindre ont när han gick då. Så inte så lyckat om han skall ställas ut mer…
#9 förhoppningsvis kanske det bättras med tiden när/om ni börjar cykla lite smått tillsammans.