God dag 8/5-08
Idag är det verkligen sommarväder ute! Varmare ska det bli till helgen har dom även lovat. Så härligt.
Tösen ska till ridskolan på eftermiddagen. Då tar jag Mickey på en riktigt långpromenad då hon rider. Men det är klart visst kikar jag lite på hennes lextion också, det kan jag inte låta bli att göra.
Har ni börjat planera inför midsommar, vad ni ska göra? Åker ni bort eller stannar ni hemma?. Jag åker som vanligt till Kolmården, det har vi gjort i flera år nu. Alltid lika kul och spännande.
När slutar ni skolorna runt om i landet? min tös slutar den 11 juni. Ha en riktigt bra dag, så hörs vi under eftermiddagen eller kvällen kanske.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Goddagens!
Här i Gällka är det mulet och kallt idag. Men det gör inget för jag är ganska glad ändå. Idag kommer nämligen lille Elvis och hälsar på. Ska bli kul att träffa nyblivna Bodenbon. =)
Jag har ingen aning om vad jag ska göra till midsommar. Jag ska väl mysa riktigt med mina vovvar och käka god mat och gå och titta på midnattsolsutställningen. Får se om jag får ta in Enya på området eller om bara Tindra får följa med. Då måste jag ju hitta nån som passar henne men det löser sig nog. =)
Här i Gällivare slutar skolorna den 12:e juni tror jag. Jag går ju inte i skola nåmer men jag har hört folk säga att den slutar då. På min kompis födelsedag.
#Så fin Enya har blivit, eller man ska nog säga, hon är fortfarande urläcker!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
God dagens! Här är det sommar! Har badat idag utan att basta och till och med simmat och hoppat, så visst är det varmt! Över 25 grader. Och ikväll är det agilitykurs, får se hur mycket vi orkar i värmen. ;-)
Idag lärde jag Ronja att sitta i cykelkorgen, det tyckte hon var skitmysigt! Hon satt och njöt med vinden i pälsen och tittade sig nyfiket omkring, för visst hade man bättre utsikt där ifrån! Det är även bra träning inför gungan vi jobbar på, att hon inte tycker det är läskigt att det rör sig under, och det visade hon ingenting av idag eller sist vi tränade gungan. 
Vi slutar skolan den 12 Juni. På midsommar är jag på konfirmationsläger, så det ska bli spännande och se hur det blir där.
HJÄLP! nu kom jag på! i 4v under sommaren kommer jag vara utan iFokus. 
God kväll allesammans!
Idag har vi haft det lagom varmt ingen värmebölja här inte…
Midsommar? Jag antar att jag hamnar att jobba då så hr inte planerat in något alls.
#1 Oj va hon har växt. Stora damen redan 
God kväll!
Idag har det varit mulet, men det har ändå inte varit så kallt. Jag vill också ha sommarväder!
Har ingen aning vad jag ska göra på midsommar..

God kväll!
Idag har jag städat mitt rum! Vilken förändring, vi hade nämligen en arbetesdag i dag istället för skolan, varje elev skall samla in 100 kr genom arbete som sedan skickas till ett barnhem våran och en annan skola äger nere i Zambia. Så jag fick i uppdrag att städa mitt rum av mamma! Solen har även gassat på och jag tror att jag blivit lite brun idag. Kan inte riktigt se då jag har linjer sedan jag var i Karibien. Men lite färg måste jag ha fått!
På Midsommar är jag på konfaläger, det börjar den 14 juni och slutar den 29, och på Midsommar fyller jag ju år! Så jag förväntas fira min födelsedag på konfat, men jag har ju klarat mig utan att fira förut, förra året fick jag ju fira på agilitybanan, vilket var skoj då dom sjöng "ja må hon leva" i mikrofonen på alla banor (det var 3 st)!

för övrigt så slutar jag den 11 juni, men våran skola brukar köra på kvällen dagen innan, så kanske den 10:de ist!
#2 och 4 Tack så mycket. =) Jag gillar den där bilden jättemycket. Det är Tindras uppfödare som har fotat med sin superkamera. =)
Nu önskar jag alla en god natt. Ska snart börja söka mej hemåt från jobbet.
#6 hur gick det för Zeke på agilitykursen?

#1 Åh så söt och vacker hon är :))
Go kväll på er!
Imorse hade man ju sovmorgon till 9.35 :D Super skönt! Sen efter hkn och lunchen hade vi slöjd och kemi :) Eftersom vädret var strålande så var vi ute hos Ida med Nemo och Simba, Nemo som bara växer och blir sötare och sötare. Ska visa bilder på han så fort min usb-kabel är hittad :) Sen följde Ida och hundarna oss andra en bit till camilla där vi var i typ 10 min innan vi skulle hem ;) Sen cyklade vi ner till fotbollsträning, alltid lika roligt :) Sen efter cyklade vi och sa hejdå till Agnes som far till sthlm i 1 vecka imr. De är väl vad jag har sysslat med :)

#10 Det gick bra! Det var ju mest teori och så, men det vi tränade funkade bra! Men han är ännu inne i stadiet då han inte fattar vad han gör och varför. Men när han vet vad han gör kommer det ju bli ännu mera kul för honom!