Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 641 ggr
Ressu
0

God dag 9 maj 2008

God dag allesammans.

Vaknade till en strålande dag, har varit upp med tuppen (nästan iaf) Skrattande. "Piffat" upp hundarna lite å så har jag hunnit in till stan (Vasa) å handlat oxå (dit e ca 5,2 mil).

Nu bär det snart av ut på promenad med hundarna så ska jag försöka hnna tvätta Ressu ännu idag. Herren har varit i ett lerdike igen… Fundersam

Ha en bra dag å en superhelg… Några planer inför helgen?

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

KajsaM
0

Hej!

Här skiner solen som bara den! Skönt :) Slutade skolan för 45 min sen, väntar nu bara på mamma och far vi och handlar lite innan jag drar till några kompisar :) Planer för i helgen är väl att vi var till boden i lördag, mina kusinar har fyllt år i veckan :) Annars äre väl inge speciella :)

Jojsan
0

God dag!

Även här har det varit strålande sol hela dagen, det har dock blåst lite på eftermiddagen. Slutade kvart över 11 idag så jag var hemma kvart i 1. Skönt att vara hemma tidigt någon dag också!

Har varit ute med kaninerna i flera timmar och hoppat, motionerat, gosat, fotat m.m. Har inte hunnit så mycket mer.

Imorn ska jag fara och kolla på en kaninbur som jag kanske köper. På söndag ska jag hälsa på ett gymnasie.