Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 423 ggr
Ressu
0

God morgon 10 maj 2008

Tänkte passa på att önska alla en god morgon före jag åker hem å lägger mej. Dock är det ju någon timme kvar till det…Skrattande

Denna helg är ganska fullspäckad för min del. Idag (förutsatt att jag vaknar itid) så ska Ressu å jag på Match-show. Kanske stöter vi på Jennifer89 och Tiini då oxå. På söndag bär det sedan av till Rauma på utställning med en av mammas hundar.

Ha en bra dag allesammans Glad

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

Ronja06
0

God morgon!

Nu har vi kommit hem från Kreta! Vi kom hem 03.00 tidigare i dag. Oj vad jag har saknat er! Imorgon är det tävling som gäller för mig och Ronja. Så nu skall jag iväg och hämta min prinsessa som jag har längtat efter något fruktansvärt! Ha det bra!

Mvh Emelie Förlägen

medde
0

God morgon på er!

Ressu vilken tid du önskade god morgon! Jisses då sov jag gott.

Ronja 06 välkommen hem, hoppas du haft det bra! Du har ett pm från mig! kolla inkorgen tack.

Vi har ett helt underbart väder idag, det är ju sommar redan ute, men dom lovar dåligt väder iveckan, hoppas det är fel. Tösen min är super förskyld, så det blir nog ganska lugnt idag. Hoppas ni alla får en super dag. Vi hörs och ses härinne under dag/kväll.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Ronja06
0

#2: Tack för välkommnandet. Jag har svarat på ditt PM nu medde. :)

Mvh Emelie Förlägen

Ressu
0

#2 Skrattande Jepp, ibland är jag tidigt ute

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

SparklingTindra
0

Goddagens!

Idag har jag varit på 1 timmes promenad med Nino och Enya. Det var svinkallt ute, det blåste så kallt så nu är mina händer alldeles stela. =P

Jag som hade tänkt träna lite agility för första gången i år idag, men jag skippar nog det när det blåser så.

#1 Välkommen hem. =)

[Malin3033]
0

#1 lycka till på tävlingen! vill genast höra resultatet imorgon!

Själv har jag och Ronja (för första gången!) badat i sjön idag. Det var inte alls så kallt, men samtidigt är jag ju ingen badkruka heller ;) Här skiner solen och det är ca: 25 grader ute, så det är shorts och linne som gäller! när man inte badar förståss. x)

Ha det toppen alla!

Jojsan
0

God kväll!

Har varit på stan idag och kollat på kläder till balen och skolavslutningen.. For sedan och köpte och hämtade en kaninbur. När jag kom hem lyfte jag ut alla kaniner + burar från ladan så de får stå ute istället. Det var jobbigt och tog lång tid men nu är det bara grovstädning av ladan som gäller imorn + hälsa på ett gymnasie.

Hoppas ni haft en bra dag!

Välkommen tillbaka Ronja06, hoppas du hade det kul!

KajsaM
0

#1 Välkommen hem :D

God kväll/natt?

Redan 07.30 var jag uppe med tuppen för att åka till stan, boden/luleå. Hann shoppa en del saker, bla. ett headset, jag hade tappat mitt :p Sen for vi, min familj, och våra grannar som okå var i stan till Leos lekland. Fy så sött ställe, barnen lekte och stojade medans vi tittade :) Sen for vi hemåt.

Hann klappt in innan jag gick till sabbo där vi såg lite film innan vi for till folkan där nå småband har uppträtt. Sen gick vi hem :)

Trevlig dag alltså. Sov gott :)