God morgon 11/5-08
I dag är det åter en varm fin dag. Kl 07,30 var det redan ca +20 ute, så dagen kommer nog att bli varm och härlig.
Hopppas ni alla för en fin dag. tillsammnas med era fyrbentingar.Vi ses här inne i någon tråd hoppas jag//Må bäst
Ronja06 Vi vill ha allt skvaller och blider från kreta! Bad, mat allt nyfikna är vi.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

God morgon!
Ni kan ju bara gissa vad jag vaknade med imorse? Jo SNÖ! Började nästan gråta, jag som verkligen troddea att det skulle bli sommar.. Men den smälter nog bort snart.. Nu efter lunchen ska jag storstäda hos kaninen och sen fara till några kompisar :)
Ha en bra dag!
#1 Snö??!!! Det är nog dags att sommaren kommer till er med nu!
#1: SNÖÖÖÖ!!!?? 
Medde: Det kommer bilder snart. Troligen senare ikväll :D
Mvh Emelie 

#2 Ja, vore himla snällt om ni delade med er av eran varma sommar :D
#3 Ja, otroligt med sant :P
Kan säga att planera sprack ;d Städade hos hampus och klippte klorna sen gick jag till Kajsa, som har lapphundskenneln Norrviddens. Hon har och har haft otroligt fina hundar. Fick se alla hennes priser, herregud så många säger jag bara, hela huset fullt. Iaf hjälpar jag henne att gå med hennes 2 hundar, och eftersom Tjappa bara har 1 kula nere så åker han till sthlm om 1 månad så jag hjälper henne med lite lydnad. Hon själv har precis opererat sig så hon orkar inte hålla i han. Så vi var ute och tränade lite, gick super! Hennes tik, Skaila väntar okå smått om 1 månad, spännande :)
SNÖÖÖÖÖ???!!!????!?? :S Vad hemskt… Fy, är glad jag bor i södra sverige. Låg och solade nån timma idag, höll på att bli totalt uppbränd. Här hade vi 32 grader idag, så det har varit varmt. Det känns lite mysko att det finns snö i sverige ännu ;)

Åh ni gör mig sååå avundsjuka.. Ja, nu ikv började de snöa igen men som tur var så har det börjat avta. Ja, de känns lite konstigt när ni säger att de är 32 grader medans de snöar här och vi går i jackor ;p

Åh ni gör mig sååå avundsjuka.. Ja, nu ikv började de snöa igen men som tur var så har det börjat avta. Ja, de känns lite konstigt när ni säger att de är 32 grader medans de snöar här och vi går i jackor ;p
God dagens!
Idag har jag varit i stockholm, dock såg jag ingen Medde. Men vi var på statsteatern och såg djungelboken. Absolut sevärd!!!!
Annars har jag inte hunnit med så mycket, skulle bara in och säga hej innan jag går och lägger mig.
Ha en fortsatt trevlig kväll!
#6 Ja det känns konstigt för mig med… Tycker det nästan var FÖR varmt idag
hade nog önskat lite svalare väder… hehe, aldrig får man bli nöjd
#8 Det var jag som smög i busken