Kom ihåg tråden innan utställningen.
Här kan ni alla lägga in saker som är både bra och viktiga att komma ihåg innan ni ska i väg på utställning eller tävling med eran hund. Då Malin3033 ville ha råd innan hon skulle iväg på en utställning, så samlar vi allt i en tråd.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
För utställning
- Vaccinations intyg
- Medlemskort
- Kamera
- Stolar
- Pengar
- Nummerlapp
- Utställningskoppel
- Borstar/kammar
- Säkerhetsnål
- Hund
- Glatt humör!

- Bur
- Mat till dig, om du tänkt vara borta länge, sen kan man ju också köpa. Men en sallad under väntan är ju alltid gott.
- Dricka, det finns inget ställe där det inte är dyrare att köpa dricka på än på utställningar. Ta hellre med dig en cola flaska och en termos med caffe!
- En vän som hjälper dig bära in allt, vet inte om ni lyckas med det, men vi tar alltid med oss för mycket saker.
- Tält eller annat skydd om det skall vara ute.
#2 tar också alltid med mig för mycket, av någon konstigt anledning så åker både det ena och det andra med. x)

#3 Allt som inte skall med åker med helt enkelt!
*puttar* ingen som vill lägga till något?

- SHU meddlemskort
- Vaccinationsintyg
- Bur
- Bajspåsar & annat smått o gott

- Utställningskoppel
- Utställningsnål
- Vattenskål + vattenflaska
- Hundmat om utställningen är långt bort så man kanske tar en natt där.
- Stolar
- borstar, kam och saxar
- Ev. mat till oss d.v.s. mig och mamma.
- PM:et inkl. nummerlapp
- Hundgodis!
- Och givetsvis hunden!
Och skulle nu inte förvåna mig om jag glömmt någonting!
Mvh Ellenfyrkant

- Vattensprayflaska
Sa jag inte det, att jag skulle glömma nått :D ?
Mvh Ellenfyrkant

#6 Ja hunden kan vara en fördel att ha med 
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/
Kan säga att när jag jobbade inom travet, så var det en gång det vart lite för stressigt, vi hade 6 hästar som skulle med bussen. En häst var fel lastad så vi fick med en som inte skulle vara med på tävlingarna, Starhästen stod kvar hemma i stallet. Detta märkets då bussen kom fram och hästarna kom ur bussen. Då var det för sent att åka och hämta "rätt "häst. Tur att det inte var min passhäst!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥