Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 735 ggr
Ressu
0

God morgon 12 maj 2008

God morgon allesammans Skrattande.

Hur har er helg varit?

Här var vi på Match-show med Ressu på lördag och igår var vi till Rauma på utställning med en av mammas hundar. Dessutom hamnade jag att visa en hund i uppfödarringen. Så efter två dagar utomhus ser man ut som en kokt kräfta Skrattande

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

medde
0

God morgon. I dag är det lite kyligare i luften här, solen lyser men som sagt kyligare. Men jag tycker det är bara skönt.

Ressu! Låt mig små le lite kokt kräfta:-) Men hoppas i alla fall att du hade en fin helg. Hoppas ni alla andra hade en fin helg med, utan att bli kokta kräftor!!!

I dag blir deten lugn dag, inget speciellt på gång, kommer vara här inne till och från. Så vi ses här i bland trådarna. /Må bäst.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Ressu
0

#1 Den bjuder jag på Flört. Jag ser faktiskt aningen komisk ut Skrattande. Helgen var för övrigt toppen. Fick några bra bilder fotade (finns på hemsidan), Ressu blir BIS 6 på Match-showen, hade det trevligt på utställningen igår.

// Ressu
kennel Westtorpets

Ronja06
0

God dag!

Här är allt jätte bra. Slutade klockan 11.40 idag från skolan. Imorgon är det idrottsdag, så det blir att vi slutar tidigare där också. Senare idag kommer jag att träna Ronja en stund på brukshundklubben, sedan blir det väll en del läxläsning. Har även fotat lite bilder på Ronja idag, SOMMAR bilder! :) Två utav dessa kommer att delta i "månadens sheltie" har jag bestämt :)

#2: Grattis till Ressus BIS 6! Skrattande

Mvh Emelie Förlägen

Ressu
0

#3 Tackar =)

// Ressu
kennel Westtorpets

[Malin3033]
0

#3 hoppas vi får ta del av resten av bilderna i Ronjas tråd. :)

Ressu
0

Nu loggar jag ut för idag. Önskar alla en god natt.

// Ressu
kennel Westtorpets

[Malin3033]
0

#6 säger detsamma, hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll!

Jojsan
0

God kväll!

Lite blåsigt idag men även lite sol. Det har inte hänt något speciellt.

Var på hundutställning igår, det var verkligen superkul! Dock såg jag bara en sheltie.. Men, men, den var jättesöt :)

medde
0

#8 Kul at du fick se en i alla fall.

Jag gillar din nya Avatar.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Jojsan
0

#9 Jo, det var kul i alla fall :) Tack Skrattande