God dag 13 maj 2008
God dag allesammans.
Här skiner solen, men ändå är det bara +8 grader *brr*. Hoppas ni har bättre väder…
Ha en bra fortsättning på dagen! 
God dag!
Här är det sol, med lite moln. Kom just hem från 8:ornas idrottsdag. Vet inte riktigt vad jag kommer att hitta på idag. Men jag kommer att plugga en del. Nu ska jag ut med Ronja. :)
Mvh Emelie 
God kväll.
Hoppas ni alla mår bra! Vi mår toppen här hemma. Mickey har i dag varit en liten busig kille och röjt då jag lämnade han i ca 35 min ensam, han roade sig med att riva och röja bland tösens leksaker. Så han hade i alla fall kul. Kom och mötte mig i dörren med en trasig docka som han ville visa vad fina han gjort den. dvs trasig docka. Men oj vad glad och stolt han var över sitt fina arbete.
Ronja06, Min tös har idrottsdag på torsdag, verkar som dom mesta skolor har det nu vid denna tid. Stämmer det?
Ha en bra kväll.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
#2 Ojoj, det har mina hundar nångång haft för sej oxå, dock var det mina träningsskor som hade mystiskt hamnat under soffan och dom hade inga snören kvar. Hade två hundar som satt i köket och såg helt oskyldiga ut när jag hittade skorna 
Mckey såg inte oskyldig ut ,han var väldigt noga med att visa hur fin dockan blivit, hoppade runt verkligen för att visa hur fin den blivit!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Nog är dom personligheter våra hundar 
God kväll!
Idag har jag varit iväg och träant agility med Ronja, hade med mig en kompis som var med och filmade. Lägger in en film i Ronjas tråd, så håll utkik där!
Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll!
#2: Jag tror det är många skolor som har idrottsdagar för tillfället. Men jag vet inte riktigt, tror det varierar från skola till skola. Min lillasyster hade idrottsdag för ca. 1 månad sedan.
Mvh Emelie 
God kväll!
Idag snöade och haglade det.. Liite konstigt när man nu trott det skulle bli sommar.. Nåja, det smälte fort i alla fall.
Imorgon har jag operation dagsverke och ska vara hemma och jobba. Ska baka (vilket är kul) och städa akvariet.
Hoppas ni haft en bra dag!