Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 941 ggr
Ressu
0

God morgon 15 maj 2008

God morgon allesammans.

Idag vaknade man till regn, men nu har solen börjat skina som tur är. Idag har man inte riktigt mycket på agendan. Ska på jobb till kvällen så tar det mest lugnt nu på förmiddagen.

Ha en bra dag allesammans! Skrattande

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

SparklingTindra
0

God dag!

Snart ska jag och Tindra cykla iväg till Brukshundsklubben och träna lite agility och kanske lite lydnad.

Sen ska jag och Enya ut på stan för lite miljöträning igen.

Vi hade lite otur igår när vi miljötränade i centrum för Enya blev jagad av en stor labbetik som var lös där. Den var ju snäll, men vad hjälper det när den kommer springande rakt på henne.. Men hon fick hälsa på en stor svart långhårig hund direkt efter det och då var det inga problem alls iaf. =)

Ronja06
0

God dag!

Här är det sol ännu en gång. *härligt* Ska snart gå ut med min lilla skrutta, sedan vet jag inte riktigt vad jag ska göra med idag. (träna med Ronja såklart, och några fler promenader) Sedan blir det nog mer läxläsning.

Mvh Emelie Förlägen

mojsans
0

God dag

var ingen värme ute tidigare , men nu är det skapligt i alla fall, varit på promenad och så har jag lekt pch tränat sök men tikarna först, sen killarna, går inte att ha de tillsammans än, pga löp.

Och så måste jag Smiley 3d emoticone msn cadeau.gifGratta Ronja och Sune på ett årsdagen

Ronja06
0

GRATTIS RONJA & SUNE  på 1 års dagen!!! Skrattande

Mvh Emelie Förlägen

Jojsan
0

Hej hej!

Idag är det hyfsat fint väder. Sol för det mesta, lite blåsigt.

Har en inlämningsuppgift att bli klar med till imorgon så den kommer jag hålla på med hela kvällen + om jag hinner se lite TV också ^^

Grattis Ronja och Sune! 

[Malin3033]
0

Ronja tackar så mycket!

Här har det varit en molning dag och det kom även regn nu på agilitykursen, jag och Ivan har firat Ronja massor med pussar och presenter, sedan fick hundarna varsitt märgben, för även om det var Ronjas födelsedag, så måste ju Ivan också få ett. ;-)

Ska snart gå till sängs, är jätte trött.

Ha det toppen alla!

Ronja06
0

Nu loggar jag ut för idag. Natti natti!

Mvh Emelie Förlägen

SparklingTindra
0

Det är ju helt sjukt vad Enya har otur på våra miljöträningar i centrum! Igår var det labben och idag så blev hon helt livrädd när en kille skrek till och fick ett epilepsianfall och rasade med ansiktet före i backen. Efter det så ville hon bara gå hem. Men hon hade hämtat sig när vi gick på promenad nu ikväll och då busade hon för fullt med en liten havanaisvalp. =)

#7 Natti och sov så gott. =)

Gittan
0

Hej
Sitter här på nattkvisten. Min far och veterinären håller på och jobbar med ett av fåren. Jag håller mig inne jag. Är bara i vägen.
Nu har det varit fullt upp att göra både på jobb och här hemma. Hoppas ni får en bra morgondag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld