God förmiddag 16 maj 2008
God förmiddag allesammans.
Nu är det fredag och helgen kommer emot. Har ni några planer för helgen?
Själv så jobbar man hela helgen nattskift så kommer nog inte att göra så mycket. Kanske fara på en skogspromenad med hundarna om man vaknar nån vettig tid vill säga
.
Hoppas ni får en underbar helg!
Här i storstaden regnar det. Mickey ser ut som en som tusan rent ut sagt. Inte alls kul att gå på prommis i detta väder med han. Allt är blött. Men förutom det är allt toppen. Har ni samma problem med era vovvar i regnet, eller sätter ni på en regnkostym på era vovvar?
Ha en bra dag,
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
God dag!
Inatt så har jag knappt sovit något alls. Vaknade ett antal gånger och kunde inte somna om. DET var riktigt jobbigt. Så nu har man huvudvärk och är riiikigt trött. Ska snart gå och lägga mig igen. Sedan då jag vaknar ska jag plugga för att inte komma efter i skolan.
Nu i helgen kommer jag att gå till Liseberg med några kompisar! Det kommer bli jätte skoj! :)
Mvh Emelie 

God dag!
Här i Västerås så är det regn och ingen värme ca 6+ bara, Lovis och Daisy tycker inte om att bli blöta om tassarna, så de tittar på mig och liksom säger att matte det är blött ute vill inte gå ut, medan Candy och killarna inte bryr sig.
Få väl se vad som sker under dagen, promenad blir det i alla fall trost regnet. och så är det fredag med mys i soffan i kväll och lite extra godis till både matte husse och hundarna.
Ha en bra helg.
God dag/eftermiddag?
Har inget speciellt inplanerat till idag, imorgon ska jag gå på stan och fortsätta leta kläder till balen och avslutningen som är om ca 3 veckor bara! Längtar!
Ha det bra !
God dagens! Här har det regnat och varit mulet, inte alls roligt. Imorgon ska jag och Ronja på utställning, vi får se hur det slutar. ;-)
Senare idag ska jag ha TV-kväll, bara mysa med hundarna och inte alls ha dåligt samvete för att jag sitter inne, för det är just nu väldigt tråkig väder!
Malin
#5: Lycka till på utställningen! Håller tummarna!
Mvh Emelie 

Hej ska på lydnad kurs på söndag på förmidan,och vi ska söka godis eller leksak ute i skogen.
Idag cyklade jag med Tindra till BHK Malmen igen. Hon var så taggad när vi kom dit att hon slet av plastgrejen som håller fast snöret på springern på cykeln. =P Undrar om det går att köpa nya såna..=P
I helg kanske jag ska fara till BHK och kolla på inoff. agilitytävling om jag har tid. Kanske att jag tar med mig Enya.

Go kväll/Natt?
Efter skolan som slutade 12.30 gick vi hem till Ida busade, eller ja kidnappade upp Nemo i famnen ;) vi med hundarna och satt ute i solen iannan vi var på byn och drog lite. Seb vare mat, grillat - muums! Och till efterrätt blev det banan med smält choklad, ännu muuumsare :P Sen gick vi till Camilla och såg lite film :)
Imr ska ja till Boden till mina kusiner, och sen lite stan blire nog okå :) Bifogar en bild på Ida´s söt Nemo som bara växer och växer!