God dag 2008-05-17
God dag! Här är det soligt och behagligt väder. Nu ska jag iväg till min pappa, och kommer hem senare ikväll. Idag har jag inte gjort så mycket faktiskt. Hade sovmorgon, och varit ute med Ronja. Sedan har jag även pluggat i ca. 60minuter. Imorgon ska jag iväg till Liseberg med några kompisar. Kommer bli jätte skoj! Och vi ska även ha en liten tävling är det tänkt, vi tävlar om vem som orkar åka mest åkatraktioner! Det är så bra att man har Liseberg så nära där man bor. 
Ha det bra!
Mvh Emelie 
Goddagens!
Idag har min moster varit här och hälsat på med sin Aussie Ella. Men Ella fick vara kopplad hela tiden eftersom att hon är så vild och Enya så liten. Sen har jag klippt klorna på Tindra och filat dom. Är det nån annan här som filar sin hunds klor eller använder ni bara klotång? Snart ska jag ut och miljöträna Enya en sväng och sen blir det middag.
#0 Vad kul att åka karusell. =)
Ha en bra eftermiddag!
#1 filar inte klorna, vi har en väldigt bra klosax som gör att det inte blir vasst med flisor osv.
God kväll kan jag ju också tillägga!
Har varit hemma nu i några timmar från utställningen som gick väldigt bra! Resultatet kan ni läsa i Ronjas tråd. :) Det har regnat nästan hela dagen idag, men nu på kvällen kom solen fram en liten stund. Men nu är den dock borta igen.
Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll!

Go kväll på er!
Imorse blev de ingen sovmorgon som jag hade planerat utan vi skulle ju till Boden! Mamma, pappa, bror, jag och farmor for till kusinerna som har fyllt år och grattade dom :) Självklart drog vi stan en snabbis, 2 koftor, 3 sockar blev de :) Sen ikv var vi, bruderna + tomas, matte hos agnes :)
Hoppas alla har haft en bra dag!