God morgon 20 maj 2008
God morgon allesammans.
Jag kommer inte att synas till så mycket denna vecka. Har ganska mycket med jobbet, huset, hundarna och så ska det fixas till kalas ihelgen.
Hoppas ni har det bra allesammans!
God morgon. I dag är det sol i alla fall men inte så varm som man skulle vilja ha.
I går köpte vi en Bia bädd till mickey, så han slipper ta katternas bädd. Men det slutade med att katterna sov i den och Mickey stannade kvar i katternas. Men alla sov så gott och var nöjda, utom jag:-
Nu är det inte många dagar kvar för er som går i skolan. Känns det inte härligt att sommar lovet är nu verkligen på G?
Hoppas ni alla får en fin dag, samt att vi ses här inne senare kanske//Må bäst.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

God morgon! Ja här skiner solen men värmen har inte riktigt kommit än, I dag ska jag tvätta fönster och byta gardiner, ska ha fest på lördag, då nästan hela min syskonskara kommer med respektive, så det blir ca 20 personer. Men hundarna får inte glömmas för det, blir lite lek och promenad som vanligt.
Önskar alla en bra dag.
God dag!
Loggar in snabbt och kollar så att jag inte missar något viktigt här på sheltie. Ska iväg om 45 minuter, och ska då börja filma en ny film med "jesus som går på vatten". (om jag nu inte minns fel) Nu ska jag äta middag. Vi hörs!
Mvh Emelie 
God dagens! Ganska nyss hemkommen från hunddagiset där jag praoar mån,tis,ons denna vecka, torsdag och fredag ska jag vara på ett vanligt människodagis, så det är skönt att vara ledig från skolan denna vecka. ;-)
Idag har det haglat hos oss, usch och fy, och just på en av hundpromenaderna också!
Hoppas ni får en fortsatt trevlig dag. :)
MVH
Malin