God dag 21/-08
Hoppas ni har en bra dag:-) För oss är det lite si så där. Min mamma är på sjukhuset igen, sitter och väntar på telefon om hon ska få komma hem i dag eller inte, vilket jag hoppas.
I morgon ska Mickey till frissan och bli fin. En liten fin spa behandling kanske, inkluderat med bad och klippning. Hoppas att han kommer bli fin och må bra efter denna skönhets behandling.
Hoppas vi ses här inne under dag/kvällen//Må bäst.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
God dag allesammans. Kikar in fram å tillbaka. Kanske har mera tid senare ikväll.
Igår var vi med hundarna till sommarstugan. Ressu hade jätteskoj då han och husse lekte med frisbee. Idag är han dock lugn och behärskad
.
Hoppas ni har en bra dag
Variit ute på prommis med Mickey, och tösen hade en fotboll med sig ut. Jisses vad Mickey älskade denna fotboll. Tribblingarna ska vi inte tala om, Han kan gått och väl vara med nu på fotbollen som startar snart, med Zlatan och pojkarna ,Lätt!!!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Idag har varit en superbra dag och jag är på världens bästa humör! =) Enya har börjat tuffa till sig lite och lekt med en massa hundar och hälsat på folk idag!
Tindra har inte skällt åt någon annan hund alls och dessutom så vann vi dagens klubbkamp i agility. =D Idag har hon varit min gamla vanliga härliga hund och då är hon den underbaraste hund som finns! Det märks att hon börjar komma i form igen.
#0 Hoppas att det går bra med din mamma och att hon får komma hem.
God kväll!
Loggar in lite snabbt. Har haft fullt upp! Massor med läxor, prov och konfirmanderträffar varje dag. Det känns inte som tiden räcker till denna vecka. Imorgon är jag i alla fall ledig fram till klockan 13.30, då det är konfirmanderträff. Sedan är jag upptagen resten utav kvällen. På fredagen har vi studiedag *härligt* Då kanske jag hinner att vara lite aktivare här inne! :) Fast vi måste dock planera inför min konfirmation som är på Lördag.
Mvh Emelie