Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 584 ggr
Gunneriusson
0

God dag 22/5-08

Hej alla glada!
Måste bara berätta att jag är så lycklig så jag kan spricka nu! Ska iväg till veterinären alldeles strax, och det brukar ju inte vara det roligaste. Men nu är det så att jag ska dit för rundtur för jag ska få praktik där :)

Jag är så glad! Ett halvårs praktik och sen kan jag söka in på Djursjukvårdarutbildningen.

Hoppas ni får en kanonbra dag allihopa!

medde
0

Godmorgon! Jisses vad kul för dig! Hoppas allt går bra.

Jag sitter på ett internet cafe och knackar nu. Mickey är hos frissan och jag väntar på att han ska bli klarl, så vad kan man göra under tiden. Jo ett cafe och hälsa på er under tiden.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Ronja06
0

God dag!

#0: Vad roligt!

Idag har vi "öppet hus" i skolan. Så det gör att jag är ledig fram till 13.30. Då ska jag iväg till kyrkan, sedan iväg till skolan med en gång efter. Kommer hem runt 21.00. Imorgon har vi studiedag, och då hoppas jag kunna göra iordning och ta det lugnt inför konfirmationen på Lördag. Sedan, om jag har tur, så kanske jag hinner träna med Ronja. Har inte kunnat träna med henne på 2 dagar! Känns så fel att vi inte har kunnat träna något på två hela dagar, så Ronja har bara fått promenader och sprungit fritt. Fast lite platsliggning har jag såklart tränat. Men ingen agility tyvärr.

Jo, när jag ändå har tid och kan skriva här inne. Någon som har något bra förslag på hundnamn? (både för tikar och hanar) Färg: Blue merle eller sobel.

Mvh Emelie Förlägen