Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 766 ggr
Ressu
0

God morgon 23 maj 2008

God morgon allesammans.

Idag ser ut att bli en solig och fin dag! Hoppas på att man ska hinna städa, baka, fara å handla och förhoppningsvist hinna fara å träna Ressu på agility en stund ikväll. För se hur det går Fundersam.

Har för en gångs skull hela helgen ledig. Jätteskönt. Nu kanske man hinner umgås med sambon och släkt å vänner!

Ha en bra helg allesammans Glad

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

medde
0

God morgon. Vi har också soligt och fint här i dag. Mickey var hos frissan igår, Han är jätte fin och luktar så smarrigt!! Nu börjar mina turer igen till sjukhuset.Min mamma ligger inne igen. Så nu är jag inte alls så glad.

Hoppas ni alla får en fin dag.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Ronja06
0

God dag!

Nu ska jag iväg och handla inför konfirmationen. Men först ska jag ut med Ronja. Hoppas alla får en härlig dag!

Mvh Emelie Förlägen

mojsans
0

God dag!

Solen skiner och jag fyller år, så allt käns toppen, och blev  så glad av presenten jag fick av min man, ett trimbord så nu ska jag göra mina hundar riktigt fina i dag. Och i morgon så blir det fest.

Ha en jättebra dag alla.Glad

Ronja06
0

#3: Stort grattis! Skrattande

Mvh Emelie Förlägen

SparklingTindra
0

#3 Grattis. =)

Idag har jag varit ute med Tindra och Enya och dom har fått leka med en Alaskan Husky.

Nu sitter jag här och funderar på vad man ska laga för mat idag.. Nån som har nåt förslag? Jag vill ha något ganska hälsosamt för jag tycker att det har blivit lite för mkt onyttigheter på sistone.

medde
0

Riktigt svensk husmans kost!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Ronja06
0

Nu säjer jag god natt! Imorgon ska jag upp tidigt, och måste vara i kyrkan senast klockan 08.15. Då kommer jag att konfirmeras! Natti natti

Mvh Emelie Förlägen

emma93
0

Natti natti Ronja06! Lycka till med konfirmationen!