Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 664 ggr
medde
0

God helg 24/25 maj 08

God morgon

Hoppas ni har lika fint väder som vi har här i sthlm. Solen skiner och det är precis lagom varmt ute. Vi ska snart ut i skogen och ta en skön promenad med Mickey.

Ronja06 Hoppas allt gått bra för dig i dag:-)

I dag är det flera från forumet som ställer ut sina hundar. Vi håller tummarna för dessa hundar. Hoppas vi får in en rapport hur det gått under kvällen.

Ha en underbar dag alla!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

SparklingTindra
0

God dag!

Idag ska jag cykla iväg till Brukshundsklubben med Tindra och träna lite agility i det ganska bra vädret. =) Men först ska jag fara och handla nånting till mamma (det är ju mors dag imorgon).

Ha en bra dag.

Ronja06
0

God dag!

Konfirmationen gick jätte bra! Fick jätte mycket beröm, både utav prästen och familj. Så nu är man konfirmerad också. :) Nu har de flesta utav familjen åkt hem till sig. Och jag fick jätte fina presenter. Och vet ni vad? Jag har fått en egen låt också! Skrattande *så underbart vacker* Fick nästan tårar i ögonen så fin jag tyckte att den var. Ska köpa CD:n när den kommer ut tror jag :) *Får hoppas att den håller kvalitén för att ingå i hans nästan skiva bara*

Mvh Emelie Förlägen

Ressu
0

God morgon allesammans. Kikar in fram å tillbaka med kakan är i ugnen. Idag blir man då ett år äldre igen Fundersam. Hoppas det har gått / går bra för alla som är å ställer ut. Glad

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

[Malin3033]
0

God morgon!

ska snart åka ut till kennelklubben och träna agility i det otroligt fina vädret! dock är det fortfarande ganska svalt ute vilket är bra under träning.

senare idag blir det att gratta mamma en massa, laga god mat till henne och se på film. :-)

Tyckte ni det var rätt låt som vann igår i eurovision song contest? vad tycker ni ang. charlottes insats och hennes placering? och 12:an från MALTA!