Klona hund.
Läste i går i tidningen om att klona sin hund. Ett amerikanskt företag håller just nu en nätauktion, där de som är dom 5 högst betalande kan få en klon av sin egen hund. Start buden ligger på ca över ½miljon kronor!!! Vad tycker ni, är det verkligen värt detta? Är det även rätt at göra kloner?
Jag vet inte även om jag skulle ha dessa pengar att göra detta. Då min hund är död, skulle jag nog inte vilja har en kopia av den i gener (Dna) Skulle nog bli att man jämnför dessa 2 hundar. Jag skulle nog vilja börja om med en helt ny hund, om så kanske släkt med den innan. Men inte en klon.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Aldrig att jag skulle skaffa en klon. Föredrar en ny pålskling att älska. Hade jag de pengarna, och fyllt mina behov så skulle jag hellre lämna till välgörande ändamål. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Nä men det kan man ju inte göra.
Får ingenting vara naturligt nu mera?
Det är ju dom olika temperamenten och personligheterna som man är ute efter tycker jag. Tänk att ha två helt lika hundar. Vad tråkigt!
Skulle jag dessutom haft dom pengarna då hade det alla gånger gått till något vi verkligen behöver.
För en halv miljon får man ju ca 50 stycken sheltisar. Det är många!
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
skulle aldrig komma på tanken! varje hund är sin egen individ och det är just det man söker efter hos hunden, och det är det som är så charmigt! jag skulle bli väldigt förvirrad av att ha två likadana hundar, nä, då trvis jag bättre med två helt olika hundar!
Men det finns människorsom är villiga att betala dessa summor för att få denna klon. Man undrar om dom tror att dom skall få "samma" hund tillbaka.
#4 skulle vara intressant att höra en intervju från dem som är villiga att betala dessa otroliga summor.
#5 Där slog du hunvudet på spiken, det hade varit väldigt intresannt att få höra den. Vad dom tror av denna klon och varför.