Tiinis tråd :)
Nu tänkte jag starta en egen liten tråd med bilder på min skönhet Tiini:)
(camicats jasmine) en sobeltik ca. 37cm i mankhöjd. Hon är alltid på alerten. Älskar att springa lös i skogarna här runt och på åkrar. Hon älskar allt och alla, helst vill man upp i famnen på främlingar också och pussas & kramas ;)
en riktig linslus är hon också enda sen hon var liten valp, hon vet att ställa upp sig inför kameran, hon kan också stå precis på stället där jag vill ha henne på kort hur länge som helst :)

Så Underbart att se bilder på henne, hon e verkligen jättefin:)
Hur gammal är hon nu? :)

Oj sån sötnos! :)

Vad fin hon är. =) Va kul att du hade bilder också från när hon var liiiiten liten valp. Då ser jag vad jag har att se fram emot i dom olika veckorna på Tindras valpar!
Jättesöt! fina bilder också! Är hon skuggad sobel?
Hon är verkligen fin din Tiini =)

Hon är verkligen en skönhet din tjej.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Vilken sötnos =)
Oj vad många hundar jag har att hundnappa här. Blir lyrisk av alla dessa fina sheltie som finns här.

#31 jag håller med, det finns jätte många fina shelties här.

Tiini är underbart söt! Jättefin färg :)
Verkligen jätte söt! skuggad sobel är ju totalt underbart! berätta, vad gör ni om dagarna, tävlar eller tränar olika sporter? nyfiken blir man ju på prinsessan
Hon är ju helt bedårande Tiini
Härligt med så många vackra bilder på skönheten 
Tiini är så söt 
Mvh Emelie 

#34 Jag tränar Tiini mest med olika trick och allmän dressyr. Sista sommarn tränade vi lite lätt början till agility, men nu i vår ska vi börja på med Rally-lydnad och nybörjar Agility. *längtar* Har också varit på några utställningar, ska också nu i vår och i sommar :)
tack tack för alla fina svar =D jag blir så stolt ägare ;D hon är ju min härliga ögonsten :)
Klart du ska vara stolt ägare, fattas bara annat..

Provade vårt nya agility hinder igår kväll, och det var ju såå kul tyckte tiini. Det blir för mej att måla hindret ikväll tror jag, bara min pappa får hem färgen vill säga 
Det är iaf en början till vår lilla agilitybana här i vår lilla by med 50 pers :) med 11 hundar, snart 12-13
tacka vet ja att man har en bror som utbildar sig till byggnadsingenjör som kan hjälpa mej bygga hinder :)
#39 Usch vad fuskigt! =P Jag hade också velat ha egna hinder, men jag bor i lägenhet och då är det juh inte så enkelt precis. Så här är det bara att ta sig till BHK Malmen när man ska träna. Fast slalom har jag hemma och en tunnel.

#40 jo det är lite svårare då man bor i lägenhet, men alltid något att ha en tunnel och slalom i alla fall. Jag skulle behöva en tunnel men var hittar man dem?
vi bestämde oss för att laga en egen bana just därför att närmsta bana är så långt bort. :/
Min tunnel är nån sorts reklamtunnel från Royal Canin. Den är lite kort men det spelar ju inte så stor roll. =)
#42 jag har också en sådan, fungerar utmärkt att ha hemma

#42 #43 "avis" skulle vara så kul att ha en. vet inte hur Tiini kommer att reagera på att springa genom tunnlar ännu… får väl vänta tills i april då vi ska börja träna agility :)
På tal om Agility… Jag längtar verkligen tills sommaren! Då åker mina agility hinder fram. Tunnlar-hinder-slalom m.m. Jag hoppas kunna införskaffa ett A-hinder också. :)
#39: Fint hinder! Kan förstå att Tiini tycker att det var skoj. 
Mvh Emelie 
#45 håller med dig till 100%! Längtar också jätte mycket till sommaren, sol och bad och agility!

Hon är så fin din Tiini. =) Hur gammal är My förresten?
Vilken bildbomb du lade in, men bilderna var ju helfina tycker jag. Förstår du är stolt över din tjej.

#54 tack :) hon är 8 år nu i vår
#55 joo :) ännu mera skulle det kunna bli ;) om man skulle sätta in alla vackra bilder :)
Tråden är ju din. So go for it!