Utställning/tävling vilka?
Nu har vi i flera trådar pratat om tävlingar och utställningar. Kan vi inte ha denna tråd till att skriva i vilka vi har anmält till. Vore så kul och se om hamnar på samma tävlingplats, så vi kan hälsa på¨varandra.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
oj.. Jag har inte anmält till alla tävlingar ännu. Men här är några tävlingar jag ska till:
SSSK Vänersborg (kommer dock ej tävla med Ronja, utan är endast publik), 1/6: Uddevalla BK inofficiell utställning, 6:e Juni officiell agility göteborgsavdelningen, 17-20/7: officiell agility värmlandshoppet, 25/6: Varberg BK officiell agility, 12/7: Bollebygds BK officiell agility, 1-3/8 U-SM, 23/8: Kungsbacka BK (augustiagility) officiell agility 30/8: Sala BK agility, 6/9: Partille BK officiell agility, 7/9: Västra DM agility Partille BK.
Hoppas jag inte glömt att skriva in någon tävling nu. ^^
Mvh Emelie 
Oj det var en himla massa! Hoppas vi kommer att ses i sommar , vore så kul att få se din fina Ronja:-)
#2: Ja, det är en del tävlingar. Men min "kalender" för detta år är ännu inte slut, det kommer troligen att komma flera inofficiella, och ev. någon officiell tävling till.
Har ni några planer på att åka till Göteborgsområdet nu i sommar så kanske du kommer att kunna få se Ronja live. (och ev. en till liten fluffboll) Det är ju inte omöjligt. ^^Jag ska tyvärr inte till Stockholm detta år som det var planerat, då min kalender redan är rätt så fullbokad med semesterplaner också.
Mvh Emelie 
Det var synd Ronja06 det hade verkligen varit kul att få träffe er live! och pussa lite på din fina Ronja!
Pepsi är anmäld till SSSK's och SKK's utställningar på Restad gård i juni. Espira är anmäld inofficiellt till Uddevalla i juni, men jag vet ännu inte om jag själv har ork att åka på något av detta. Det får tiden utvisa:)
Sen är då Pepsi anmäld till WDS och World Sheltie Show i juli, men samma sak gäller där. Och det kan ju också hända att inte Pepsi själv är i form med tanke på sin ålder. Men vi får se hur det blir:). Titta på spektaklet skall jag i vilket fall, bara jag själv är iform för resan.
Sen har vi inget mer inplanerat.
Men du kommer väl till sthlm nu till utställningen? Det vore så kul att få träffa er. Som jag sade tidigare jag bjuder på en kopp kaffe.
#5: Roligt att du ska ställa Espira i Uddevalla! Då kanske vi ses? Jag ska ju ställa Ronja där också. Ska bli roligt att (förhoppningsvis) få träffa er. Det var ju ett tag sedan sist.
Mvh Emelie 
# 6 Ja det hoppas jag. Vill varken missa att träffas eller att se denna utställning:)
# 7. Ja det är påtok för länge sedan vi sågs:) Måste väl ha varit i januari?

#9: Vad roligt! Då ses vi (förhoppningsvis) där :)
#8: Tror det var senast i Januari. Oj vad tiden går fort.
Mvh Emelie 
Just nu står almanackan för tävlingar tom, men ska försöka leta upp någon/några utställningar i nästa Hundsport tidning, agility och lydnad's tävlingar blir det inte än på ett tag tror jag..
Jag har nästan inget inbokat i tävlingsväg ännu. Bara Gällivare HU/Gällivare BHK's officiella agilitytävlingar 28-29/6 och sen Bodens BHK's officiella agilitytävlingar 12-13/7. Sen ska jag väl till Piteå på deras agilitytävling..
Jag ska till Rallar utställningen i September med Saga, sen ev. Tromsö utställningen i oktober. Sen hoppas jag det blir nån Inoff här upp i höst som vi kan åka och träna på.