Sheltie iFokus

Sheltie

Etiketttävlingar
Läst 1092 ggr
Ronja06
0

U-SM, vilka ska dit?

Den 1-3 Augusti 2008 kommer U-SM (ungdoms SM) hållas i göteborg/sisjön. Hundsporterna som ingår är: Agility klass I-III, lydnad klass I-elit, Freestyle klass I-III, Handling, spår, sök, rapport apell-elit.

Någon mer än jag ska som dit? :)

Mvh Emelie Förlägen

medde
0

Hoppas att det är fler som ska dit, kommer att hålla alla tummar för dig Ronja06.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

SparklingTindra
0

Tyvärr. Går inte när jag har Enya. Annars hade jag farit.

emma93
0

Jag skall faktiskt dig, trots att jag inte är ungdom längre:). Får finbesök av en väninnas dotter, med Sheltie, som skall delta.

Ronja06
0

#3: Vad roligt! Får man fråga vilken hundsport som hon ska delta i? :)

Mvh Emelie Förlägen

emma93
0

#4 Vet bara att det blir agility, åtminstone hopp. Men sen kanske det är nåt annat också. Tävlar för Ulricehamn

[Malin3033]
0

skulle jätte gärna åka för att b ara kolla, älskar att titta på hundsport, men vi får se… ;-)

Ronja06
0

#6: Okej. Jag håller tummarna att du åker dit :)

Mvh Emelie Förlägen

Emmeli
0

Skall delta i agility 1, hopp 1 och lag klass medium om att flyter på med Lussi. Även Zeke eller en aussie som heter Aischa i juniorhandling!

Ronja06
0

#8: Vad roligt att du skall dit! Då blir vi väll tyvärr "arga" konkurenter *skämt* Flört Kommer bli jätte trevligt att träffas. Skall också tävla i Agility 1, Hopp1 medium.

Mvh Emelie Förlägen

emma93
0

Vad kul att så många skall dit. Vi kan väl försöka säga hej?Ronja06 och jag känner ju igen varann, och Zeke känner vi ju igen:), så det kanske går att hitta varann i vimlet.:) Vi åker ju dit för anmälan på fredag, men agilityn är väl på lör-sön?

Emmeli
0

#9 haha! jo! men mitt mål är ju bara att få starta i nuläget, Lussi har ju inte börjat träna ännu. Och jag vill ha han helt bra innan. Fast nu kan jag passa på och träna det han inte klarar så bra, som kontaktfält och inte slarva i slalom! Men Zeke får väll va med om ett år! Skall bli sååå roligt att få köra igen när man inte fått gjort det på över ett halvt år, eller visserligen har jag kört, men inte med min egen tokstolle utan andras som tävlar i klass 3, vilket var en upplevelse i sig!

Ronja06
0

#10: Har inte riktig koll på hur tiderna/kalendern ser ut just nu. Men tror att agilityn är på Lördag, och sedan är det final på Söndag? *inte riktigt säker* Någon annan som vet?

Mvh Emelie Förlägen

Emmeli
0

Vad jag vet är det vetrinär besiktning på förmiddagen på fredag, sedan invigning och inget mer för oss som kör agility på fredagen. Sen är det agility båda dagarna, och även handling båda dagarna för mig då da.

Ellenfyrkant
0

fÅR MAN STICKA IN ÅÅ FRÅGA OM NÅGON SKA PÅ AGILITYTÄVLINGEN PÅ SKUTBERGET I KARLSTAD I SOMMAR (: ? dÅ SKA NÄMLIGEN JAG komma åå kolla ;D

Mvh Ellenfyrkant

medde
0

Hoppas någon tar med en kamera och lägger in en massa bilder, med tillhörande skvaller!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Ronja06
0

#14: Jag ska dit och tävla alla dagar förutom Torsdagen. Lille Viggo kommer att få följa med också. Vi har hyrt en jätte fin stuga utanför Karlstad. :)

Mvh Emelie Förlägen

Emmeli
0

#15 klart kameran åker med! Jag är ju officiell fotograf för min klubb så :) och med tur har jag en till kamera då, om jag hinner få den innan, skall nämligen köpa en ny modell!