God morgon 3 juni 2008
God morgon allesammans!
Idag får man vara hemma hela dagen och försöka städa och sånt. Inatt ska man på nattskift och imorgon lova jag mamma att fara å shoppa kläder med henne. Av någon anledning är det inte lika roligt att shoppa nu som det var för typ 10 år sen. Undrar vad det beror på? Har man blivit gammal?
Hoppas ni har en bra dag allesammans! 
Halloj!
Idag har jag varit på bilskolan en sväng. Usch vad jag längtar tills jag har det där körkortet så jag slipper visa mig där nåmer. =P
Enya tuggade idag på kompostgallret vid tv'n och helt plötsligt skrek hon till och sprang därifrån och nu vill hon inte gå nära kompostgallret.. Har försökt kolla i munnen på henne men ser ingenting speciellt där..
Snart ska jag ut och busa med vovvarna på gräset. Kanske katten kommer och busar lite också.
God dag!
Nu är det bara 2 dagar kvar till sommarlovet! *härligt* Snart ska vi åka och hälsa på lille Viggo igen, så får jag se om han har vuxit något sedan sist. Oj vad jag längtar!
Snart ska jag ut med Ronja. Det är ju snart officiell tävling för oss! (på fredag) Så detta längtar jag också till. Sedan så är det sheltie special i Vänersborg nästa Söndag. Så jag har en del att göra :)
Mvh Emelie 

hej hej!
Idag är det superväder, som vilken annan dag i Juni på Gotland, och det börjar snart bli kärvt för alla bönder med åkrarna, blir ju ingen mat till djuren snart. Bönderna har börjat köra sin ensilage redan vilket är alldeles för tidigt, och det blir så lite också! Och en del bevattnar medan dom får, för gotland är ju inte känt för att ha så mycket vatten, och vi har ju bevattningsförbud hela sommaren nästan.
Men idag skall jag träna lite agility, eller jag skall kolla på Zeke när lillen tränar då da :) Får se om jag tar ett race med Lussi när vi ändå är på banan, men kort skall det bli tror jag :) så då får ni se söta Zeke på banan också!
#3 Haha ni har ju vatten överallt runtom. ;)

#4 jo det har vi, men östersjön får ju inte sänka sin vattennivå, så vi har väldigt lite vatten.
God kväll. Vilket jobb med en massa djur på gården, men både kul och intressant. Nu finns här katter, hundar, får och hästar. Det är inte mycken tid över.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
God kväll.
Sitter framför datan och tittar på rymdproenaden som just nu pågår, så jag är lite i från just nu.
Jisses vad härligt det låter GittanL. Hoppas allt toppen med din familj
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥