Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 1143 ggr
Ressu
0

God morgon 4 juni 2008

God morgon allesammans.

Tänkte önska alla en bra dag. Själv kommer jag inte att logga in för ikväll nångång. Har ganska mycket jag ska ha gjort idag.

Nu ska jag snart börja avsluta på jobbet. Så slipper man äntligen hem å sova nån timme.

Ha en bra dag!

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

BrightGloria
0

Tak detsamma!
Har ingenting planerat faktist. Eller jo det har jag ju. Hundarna ska få sin dagliga promenad och sedan ska jag rida halv 6. Får se om jag tar med mig Zelda.
Det är det som står på schemat just nu.
Får se till att ha riktigt roligt idag. Kanske åka ner och bada!
Det var det länge sedan jag gjorde eftersom jag varit förskyld ett tag nu. Fast hundarna är nybadade sen i förr går, vore ju synd att förstöra deras perfekta pälsar.

Ha det bra allihopa!

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

mojsans
0

Ja jag har hela min trädgård att hålla på med, och jag tycker nästan det är för varmt nu, ska bli upp mot 30 grader i helgen, men man ska inte klaga, och nu är jag  säker på att Lovis och Candy är dräktiga, är i fjärde veckan nu, de tycker inte om att följa med på promenaderna längre, för varmt, så det blir kvällarna nu som jag går med gänget.

Ha det så skönt i solen alla, men bränn er inte.

SparklingTindra
0

Jag ska nu gå ut på gården med mina två små underbaringar och dom ska få varsin isglass att smaska på. =)

Sen är jag på lite dåligt humör idag för jag har haft uppkörning och jag kuggade. Han sa att jag måste träna mer på att backa och parkera. Annars körde jag jättebra enligt honom. =(

Ikväll blir det klubbkampen. Om jag kommer mig dit, vill säga. För det är alldeles för varmt för att kunna cykla med Tindra så jag måste fixa skjuts. Får se hur Tindra orkar på agilityplanen sen..

Ronja06
0

go dag!

Nu ska jag ut med Ronja, och sedan ska jag åka iväg till IKEA. Efter det ska vi handla lite hundmat och kolla på lite saker till lille Viggo.

För övrigt så har jag bara 1 skoldag kvar utav denna termin! Sedan har jag sommarlov!!  Skrattande

Mvh Emelie Förlägen

Gittan
0

Har precis kommit hem från jobbet. Nu ska jag ta min hund med på en ridtur. Ja han får trava bredvd. Underbart väder. Ha nu en toppenkväll.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

[Malin3033]
0

God dagens!

Här skiner solen och det är riktigt varmt! Det har även blivit riktigt skönt i vattnet, kring 22 grader tror jag det är just nu. Imorgon far jag upp till stockholm tillsammans med klassen för att göra ett besök på Aftonbladet, det ska bli väldans trevligt och intressant! I stockholm stannar jag för att hälsa på en kompis, så där blir jag hela helgen, så jag kommer tyvärr inte kunna vara inloggad, men vi hörs på måndag sedan! Och då ska jag och Ronja på våran första hopp-klass tävling i agility, det är nämligen avslutning på kursen.

Sköt om er!

medde
0

God kväll

Hoppas ni alla mår riktigt bra. Här har det varit så varmt hela dagen Pust! Mickey är inte alls sugen att gå ut på promenad, bara ut för sina behov, sen vill han in. Har ni det samma med era vovvar? Ska vi vara ute så vill han bara vara vid sjön och gå, där är det svalt och fint.

#4 Oj! Vad lycklig du kan vara 1 dag kvar. Min tös slutar på onsdag.

Malin3033 var talet i dag? Hur gick det? Så nyfiken. Ska leta efter dig i morg!!! Nänä var inte orolig, skämtar bara, men jag bor ca 6/7 min från aftonbladet:-)

Hoppas ni får en forsatt fin kväll.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

[Malin3033]
0

#7 mina hundar är precis likadana, långpromenader blir det på kvällen, bland alla mygg. *suck*

Jag slutar skolan på torsdag (ej imorgon), men som sagt, imorgon åker vi till aftonbladet, på fredag är vi lediga, på måndag ska vi ha avslutning med elevrådet, påt tisdag är det niornas sista lunch och då ska jag hålla mitt tal, på onsdagen är det fotbollstunering och på torsdag är det avslutning. så de sista lektionerna var idag. =)

då ska jag hålla utkik om jag ser er ute med Mickey. =)

SKa uppdatera på tisdag om hur talet gick, Vansessa var toppen som hjälpte mig!

medde
0

#8 Kul!! Vanessa är en toppen tjej, och framför allt duktig. Kul att du hittade rätt på henne.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

BrightGloria
0

Det känns som om jag har konstiga hundar.
Mina vill vara ute hela dagen i den stekheta solen. Zelda jagar den punkade fotbollen hela dagarna. Sedan tar hon den mindre bollen då och då.
Stintan lägger sig och solar där det är varmast och sedan går hon och lägger sig där det är svalast. Så håller hon på så där.
jag fattar inte hur Zelda orkar. Fram och tillbaka och leker.

Plockar jag fram kopplena så blir dom lika överlyckliga varje gång. Antagligen fattar dom inte hur varmt det är. Men ja som dom flesta gör, verkar det som, så går jag på kvällen, skönast för mig med. :P

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida