God morgon 12/6-08
God morgon. I dag verkar det som regnet tagit slut, och solen skiner på som vanligt igen. Tösen började sitt sommarlov i går. Så nu blir det att njuta att tag av ledighet. Hoppas ni alla får en fin dag med era hundar.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
God morgon!
Skulle egentligen ha haft ledigt idag, men hamna på jobb. Lite surt nu när det för en gångs skull är solsken. Skulle ju ha kunnat få gjort såå mycket hemma… Men vad kan man?
Hoppas alla har en superdag! 
God morgon! Vaknade idag utav min mobil. Och sitter nu och tar ut massor med bilder från kameran på min fotoskrivare. Skall snart iväg till brukshundklubben och träna Ronja. Sedan bär det iväg till min pappa som ska bjuda på middag. :)
Vad ska ni göra idag då? Senare idag, då jag har kommit hem, ska jag iväg till sjön och bada med Ronja har jag bestämt :)
Mvh Emelie 
#1 Så kan det gå! Ska tänka på dig då vi latar oss här
hemma:-)
#2 ha en underbar dag Ronja06.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
#3 Du kan lata dej lite för mej oxå 
God dagens! Äntligen sommarlov!! Det har nog varit den bästa avslutningen hittils, i och för sig är våran skola väldigt duktiga på att anordna avslutningar, men denna dag var speciell. :D
Idag ska jag bara ta det lugnt, mysa med famljen och hundarna. Ska även ställa upp mitt slalom i trädgården som jag köpte på RUSTA för 2 veckor sedan, det har varit för varmt för att träna men nu ska det minsann upp. ;-)
Glad sommar! :D
God dag!
Idag är det regnigt och tråkigt igen :( Vill ha sol så att man kan bada… 1 vecka av sommarlovet har redan gått ..
Idag ska jag nog inte göra så mycket. Imorgon blir det desto mer.. Totte ska kastreras, hoppas det går bra..
#6 Håller tummarna för lillkillen, det kommer säkert gå jättebra=) Totte är väl förresten pappa??? :)
Idag är det Torsdag, för de som inte håller koll på dagarna;) Slutade redan kvart i 10 idag, och kom med 10.10 bussen så jag var hemma redan 10.45. Så jag har hunnit med lite allt möjligt idag, bland annat att fotografera och nu städar jag övervåningen i huset. Det behövs ibland;)
Ikväll ska jag inte göra så mycket, mer än att städa klart och gå en långrunda med vovvisarna:)
Ha en bra dag alla!
Kramar/carro
#7 Tack, ja det hoppas jag med :) Nja, han var pappa.. Ungarna blev bara 1 vecka..
God kväll!
Idag har det varit fullt upp här. Jag har varit och firat min kusin Anton som tog studenten idag. Det känns så otroligt länge sen man själv gjorde det.. Ändå är det bara ett år sen för mig.
Och jag har faktiskt äntligen lyckats lära Tindra att hämta in Enya på kommando när hon har sprungit iväg! Jag är så nöjd! =)
#9 Vad kul att det där med att Tindra hämtar Enya ^^ Hur hämtar hon henne? Vallar henne till dig eller ? :P
#10 Hon springer ikapp Enya och genskjuter henne och ger samtidigt ett skall och på så sätt får hon in henne till mig. =)
#11 Haha, måste se kul ut, du får filma det och lägga in här 
#12 Haha jo det ser ganska häftigt ut. =) Igår fick dom hälsa på sin norrbottenspetskompis Jenna och Enya hade så roligt med henne att hon stack tillbaka till henne after att vi hade gått ganska långt ifrån dom, så då skickade jag Tindra för att hämta henne och det gick direkt! =) Gissa om Jennas ägare vart imponerad.
#13 Haha, Förstår Jennas ägare! Jag är också imponerad, men du måste verkligen filma det :P Hur har du lärt henne?
#8 Vad tråkigt …
R.I.P Kaninungarna…
#9 Men gud vad gulligt det låter:) Vad duktigt att lära henne det! :)