Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettot-prat
Läst 968 ggr
VeNyRa
0

De tog ett tag men nu..

har jag hälsat på kajsa_ ;) haha. Och jag kan ju medela för alla som är intresserade att hon umgicks med två grabbar ;) hihi

Jag har varit borta härifrån ett tag eftersom min lilla vovve tyvärr har varit ganska lågt prioriterad, men nu är de sommarlov och vi har all tid i världen att träna =)

Starfall
0

Vad kul =) Själv har man inte träffat någon från ifokus… Iaf inte härifrån sheltie. Men det vore jättekul om man kunde träffa några här:)

Hur stor är Ozzi nu? Det var väl så han heter har jag för mig… :) Har du någon ny bild på sötingen?? :)

Kramar/carro

VeNyRa
0

Inga nya bilder tyvärr, han är prick 1 år 3 veckor och 3 dagar =) vilken koll du har på hundarna =P

Starfall
0

Oj, då är han stora killen nu =D Hoppas du tar några nya bilder snart:) Hehe, ja man lär sig namnen på vovvarna, men ibland blir jag lite osäker om jag säger rätt namn;) Som jag även blev nu:)

medde
0

Hälsa till Kajsa. Vet att hon fyller år i dag!!! Så hälsa från oss alla här! Tänkte göra en grattis tråd, men kajsa har inte varit inloggad på en månad, så det föll. Kanske för pojkarnas skull.Flört Att hon inte har varit inne, men hälsa så gott.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Jojsan
0

Vad kul ^^ Jag har inte heller träffat någon från sheltie.ifokus, men fråmn kanin.ifokus.

VeNyRa
0

haha, ja de är nog grabbarna fel att hon inte vart inne, de kan jag slå vad om! dom kan verkligen göra så att de slår slint i huvet ;)

Ellenfyrkant
0

Vem är Kajsa Generad ?

Mvh Ellenfyrkant

medde
0

Kajsa_ är en tjej som varit medlem här inne hos oss sedan en lång tid.

KajsaM
0

Haha, 2 pojkar oj oj ;)

Jo, jag har inte varit här, eller överhuvutaget på internet pga. att vi gräver runt grunden och knalltskallarna gräver av internet kabeln. Suck. Men nu äntligen har jag fått internet! Och jag har sakna er :) Nu har jag en hel del att läsa igen, bäst jag börjar =)

#0 Såg föresten när du gick med Ozzi vid talvatis, vad stor och fin han är! och lydig :)

KajsaM
0

#4 Du har tog tagit fel eller så har jag skrivit fel *slarvmaja* för jag fyller år 15 juli :)

Ellenfyrkant
0

Förvånad Oj, nu blev här lite pinsamt Generad Kajsa vet jag juh vem det är XD Har sett avataren många ggr tänkte bara inte på vad andvändarnamnet var GeneradOskyldig

Mvh Ellenfyrkant

medde
0

#9 Vet inte vad jag så detta, men bättre att vara tidig än för sen senFlört. Sitter och letar var jag såg detta! Jag har sett detta någonstanns Hm,,, var??Fundersam

KajsaM
0

#11 Haha, så de kan bli :)

#12 Precis :) Mmmh, konstigt..