God morgon 19 juni 2008
God morgon allesammans!
Vaknade till en solig dag, eller nåja till vad som skulle bli en solig dag
. Idag har man dagen fullbokad. Eftersom det tog alldeles för många timmar att vara å handla igår så blir det att ta itu med städningen efter jobbet. Ressu hjälpte igår till att städa gårdsplanen, han bara bort småpinnar åt matte
. Men tyvärr hade han ju en tendens att hämta tillbaka alla pinnar matte hade städat bort så sist och slutligen tog det betydligt längre att ha Ressu som hjälp
.
Hoppas ni har en bra dag.

Idag ska jag se till att har roligt med vovvarna. Det ör dom värda. Men man blir så himla stoppad av alla dessa fästingar. Vi kan inte ta våran favoritpromenad utan att få 10fästingar med oss hem. Det är så äckligt!! Ändå har hundarna fästingmedel. Har funnit tre STORA fästingar på golvet på två veckor och jag fattar inte vem som haft dom.
Har dom börjat bli immuna mot fästingmedel nu eller?
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
#1 Vad har du för fästingsmedel?
God dag
#1/2 Undrar även jag vad du använder för medel.
Här över stan skiner solen och jag är super dålig i förskylning som även sat sig på stämbanden. Jag låter för hemsk, tur att jag bara skriver här och inte talar.
I dag ska jag och tös ut och handla kattmat osv vidare, det blir en shopping runda i alla fall. Sen blir det lugnt i kväll och hoppas jag känner mig bättre till i morgon. Men det är väl at hoppas för mycket:-(
Hoppas ni alla får en fin dag. Må bäst
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
God dag! Idag ska jag leka lite med Turbo för att sedan fara i jobb 14-20:30. Sedan hem igen och mysa i soffanmed mina favoriter (även om Turbo får nöja sig med att ligga nedanför).
#3 håller tummarna för att du inte får en sjuk midsommar. Krya på dig!
Idag är det en solig dag hos mig:) Lite lätt blåser det i löven, och man hör fåglarnas glada kvitter på morgonen när man öppnar fönstret:)
Idag ska jag vara med en kompis, och vad vi ska göra vet jag inte… kanske sjunga lite:) Sen ikväll klockan 6 ska jag på FN-möte i stan, det blir nog intressant. :)
Krya på dig medde!
Ha en bra dag alla:)

Idag när jag vaknade så lös faktist solen! Dock var det möörka moln på himlen, men inge regn och åska än iaf :) Kom precis ut ur duchen efter att ha gått till Lyckan med Viggo, han har blivit så duktig :) Nu ska jag bara packa mina och djurens saker sedan far vi till stugan! Kommer hem på lördag för på söndag har vi fotbollsmatch :)
Så redan nu får jag önskar er en riktigt glad midsommar! Hoppas alla får bra väder och äta gott.
Ta hand om er!
Goddagens!
Idag är det jättevarmt och kvavt ute men mörka moln och regn då och då. Så jag hoppas på åska idag ;)
Snart kommer min storebror och hälsar på och då ska vi fara och köpa en golvfläkt till mig och vovvarna för vi håller på att avlida i denna hemskt varma lägenhet. Både balkongdörren och alla vädringsluckor är öppna på vid gavel men det hjäper inte. Värst är det i sovrummet för där går det varmvattensledningar under golvet så det känns som att jag har golvvärme där.
Sen ska jag göra en smarrig midsommartårta med hallon och choklad som ska stå i frysen till imorgon. =)