God morgon 20 Juni
Nu har man gått och blivit riktigt sjuk! Det är troligtvis något virus som jag har åkt på. Så någon rolig midsommar blir det nog inte iår. Så jag beslutade mig igår att åka hem från stugan pga. att det bara blev sämre och min feber blev allt högre. Så nu sitter man här och deppar lite över att missa en utav årets bästa dagar. Jaja… Det blir väll att jag får fira midsommar hemma iår, tillsammans med hundarna och mina föräldrar.
Hoppas ni alla får en trevlig dag. Nu ska jag snart gå och sova lite…
Mvh Emelie 
God morgon på er alla!
Jag är hemma och sjuk jag med! Så Ronja06 du är inte ensam att vara sjuk, visst är det trist?? Hoppas vi ses härinne i kväll kanske:-)
Men för er som är friska önskar jag en riktigt fin midsommar, men tänk på mig och Ronja 06 som är sjuka.:-(
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
God morgon allesammans!
Själv sitter man på jobb fram till 22.00 ikväll så jag har nog min midsommarafton räddad =S. Men nog ska jag till sommarstugan en stund ikväll iaf.
Hoppas ni har alla en supermidsommar!
#0 Krya på dej
#1: Jadu.. Jag blev verkligen jätte besviken igår då jag upptäckte på morgonpromenaden att jag inte mådde så bra. Och sedan förvärrades det och jag fick feber. :( Det är verkligen jätte TRIST!
Och vi som faktiskt har lite sol idag. *suck* Men ska i alla fall ta en lite kortare promenad och kolla på någon midsommar stång i alla fall. För det vill jag inte missa. Du får krya på dig medde.
Mvh Emelie 

Åh, vad tråkigt för er att vara sjuka!
Själv så blev vi ovänner med en av mina systrar + systerson så det blir jag och min lillebror som får fira midsommar här hemma i vårat nerpackade hus eftersom mamma jobbar. Vi ska väl kunna äta lite chips och titta på någon film. Sitta vid datorn, gå en promenad, ta lite kort, gosa med kattungarna och hoppa små grodorna på studsmattan - bästa midsommaren hitills.
:) Så jag firar också midsommar här inne på iFokus.
Men men, det kan ju inte vara samma varje år. Ha det bra allihopa!
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

#5 Tack! Passade på även att lägga ut denna bild i inlägget. Den vart ju jättebra och fin!
# 0/1 Krya på er!
Själv ska jag snart i jobb till 20:30, sen hoppas på att solen vill titta fram på kvällen så vi kan grilla allt vi köpt och jag kan ta några foton på Turbo som midsommarvovve.
#7 Dom korten vill jag gärna se! Snälla vis dom gärna vid ett senare tillfälle.
Ronja06 och medde, Krya på er! Inte roligt å vara sjuk **:(
**Idag ska jag nog inte göra sådär jättemycket, förutom att fira midsommar. Första året på länge som man firar i Sverige och inte i Danmark, så jag vet inte riktigt exakt vad vi ska göra här hemma. Jag ska iaf gå ut med hundarna:) Det blir mysigt
Igår kväll var jag och en kompis ute med hundarna en långpromenad, och när vi gått halvvägs fick vi ta skydd i en busshus, då det SPÖREGNADE!!! :/ Efter en stund kunde vi gå igen, även om det duggade. När vi var ett par kilometer hemifrån började det spöregna igen och nu fanns ingenstans att ta skydd. Så efter en stund kom man hem dyngsur både vi 2benta och 4benta… Den svenska sommaren verkar ha anlänt;)
Ha det bra alla!
Kramar//Carro
#8 här kommer några bilder på begäran :)
Kan påpeka att det var väldigt roligt att vara midsommarhund, matte hade gjort så fin krans att tugga sönder!
Vilka fina bilder på en mycket fin hund =) Tack för att du ville visa dom, man blir så glad av att se Turbo:)
Niini: Verkligen jätte fina bilder! Och en helt bedårande hund
Kan knappt vänta tills vi får hem Viggo, han blir 8 veckor imorgon!
Mvh Emelie 
#10 Tack!! För att du visade dessa fina bilder, så söta blir alldeles rörd då jag ser dessa otroligt söta bilder.